|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() Sendt: 29-September-2006 kl. 11:09 |
Hej Nogen der har et forslag til hvad jeg kan gøre? eventuelt en "custom resolution" der passer til fjernsynet med Powerstrip?
Redigeret af ridderdk - 29-September-2006 kl. 12:44 |
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
![]() |
Det var nogle store billeder...
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Ja, mon ikke, jeg kan ikke overskue hvad de indholder, da min PC vist er forsløv... |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
ok, det kan jeg godt se, de er lidt store. Men ellers kunne det godt være svært at se problemet på skærmen. Her kommer istedet links til alle billederne http://www.gartneren-endeslev.dk/hdtv/IMG_0021.JPG |
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
![]() |
Tak for det
![]() Et par spm: 1. Har du prøvet med VGA? 2. Kvalitet/længde af DVI/HDMI kabel? 3. Har du prøvet med en anden PC? 4. Har du prøvet 1360(1366)x768? |
|
![]() |
|
![]() |
hej 1 Jeg har ikke prøvet med VGA kabel, hvis det er det du mener? |
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg prøvet også med et Geforce 7600GT kort med præcis samme symptomer, derimod satte jeg en Xbox 360 til via component kabel, og fjernsynet registrede opløsningen til 720P og alt var skarpt og klart! Redigeret af ridderdk - 29-September-2006 kl. 22:26 |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Det har brugeren bibihest, prøv at sende ham en pb, han har et 37pf9731d.
|
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
Nå, jeg sidder nu og kan næsten ikke vente med at komme hjem fra arbejde og flytte min PC hen til fjernsynet of forbinde med 1 et meter kabel istedet, fordi jeg fandt nedenstående på AVCONNECTION's hjemmeside. Ved at benytte et HDMI - DVI kabel kan man koble apparater sammen der benytter hver sin standard. Ved brug af et sådant kabel vil apparaterne benytte DVI-D protokollen, da det er den ældste og laveste fælles nævner af de to typer. Ved kabeltræk på over 5 meter anbefales det at man benytter et rent HDMI-DVI kabel, da indsættelse af en adaptor øger støjpåvirkningen og man kan resikere at signalet bliver for dårligt. |
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Har du evt haft dit kabel til at løbe sammen med andre kabler? Bruger selv 10m uden problemer Håber for dig at det er "det eneste problem" så det kan virke igen |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, kablet løber sammen med scart, højttaler, component og antennekabel. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |