|
iPhone: Ingen lyd ved ny SMS? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6296 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-December-2019 kl. 14:53 |
De seneste uger er der ikke kommet lyd, når jeg får SMS
Pænt belastende: "Hvorfor har du ikke svaret!!!" osv. Hvad kan det være? Alt er slået til, som det skal (har ikke ændret noget) |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
sbndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 593 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ved ikke om jeg har nogle vise sten at byde ind med, men på det seneste (på min Xr med IOS 13.3) har lydene de sidste mange uger været som vinden blæser - sidder jeg med telefonen i hånden og modtager en SMS, besked på Messenger eller andet hvor der altid har været en lyd, så oplever jeg at det er ganske tilfældigt hvornår jeg kan regne med, at der kommer en lyd ved notifikationen. Det har ellers konsekvent hver eneste gang, uanset om telefonen har været låst eller åbnet, været sådan, at jeg kunne regne med, at der var lyd HVER eneste gang der kommer en SMS/besked/etc. Jeg har ikke ændret noget som helst i lydinstillinger.
I don't get it.
|
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9422 |
det er nok pga faceid.
Hvis du kigger på telefonen, så skruer den ned for lyden. Prøv at ringe til din telefon uden du kigger på den. Når du kigger på den så skruer den ned for lyden. Måske er det samme som sker med sms/notifikationer.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6296 |
Ser netop ikke på den, når der kommer ny SMS
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Du har ikke sat den på lydløs (den lille knap på siden) eller sået forstyr ikke til (Så ser du en måne i toppen af displayet)?
Redigeret af PerW - 30-December-2019 kl. 15:39 |
|
![]() |
|
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
skruet helt ned for ringetone?
Ellers en rebooot, home+power på de ældre og noget vol-/+ og power (google det) på de nye uden homeknap, nogle gange kan lyden godt forsvind og først komme igen efter genstart
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
@jake51 - hvordan ved du at alt er som det skal være når du skriver du ikke har "ændret" noget? - har du rent faktisk været inde og tjekke i indstillinger hvad der står under "lyde og haptisk feedback"?
|
|
![]() |
|
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1094 |
Vil gætte på den lille knap på siden, prøv at skubbe til den
|
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
![]() |
|
Nå, der er ikke meget hjælp
Har selvfølgelig tjekket alle indstillinger... og nej, det er ikke den lille knap på siden Har læst mig til, at det kan være noget med aktivering/deaktivering af Bluetooth Hvilket giver nul mening ![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Hvordan er dine indstillinger sat inden under, forstyr ikke?
Ellers denne mulighed, ved du hvordan du benytter meddelsecenter fra din skærm? Any way "iOS 13/ iPhones XS" etc. Du ser alle dine program ikoner, træk din finger ned over skærmen fra toppen "meddelsecenter" på din besked som du skubber til venstre får du nu 3 muligheder: administrer - Vis - Ryd alt, hvordan ser din indstilling ud her under administrer? " Bemærk der ikke noget voodoo her, bare en anden måde at til gå administrere meddelelser.
Redigeret af Potter - 31-December-2019 kl. 10:04 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1094 |
Hvis du har en aktiv bluetooth forbindelse kan det godt være lyden bliver afspillet der, så ideen er skam meget god, men du kan jo prøve at deaktiverer bluetooth og se om der hjælper |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
![]() |
|
Nu er det ikke kun mig...
Se indlæg 2 i denne tråd |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |