|
Kan ikke komme videre |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
crewealex ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2020 Sted: Thisted Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2020 kl. 09:54 |
Jeg er på en side, hvor jeg skal bruge NemID. Det går også fint. Men herefter skal siden hente data fra skat.dk. Der bliver hentet data, men siden kommer ikke videre. Siden tænker og tænker, men kommer ikke videre til næste trin.
Jeg har slettet alle cookies, har prøvet forskellige browser, har forsøgt flere gange samt over flere dage. Har I en idé til problemet eller er råd. På For mange tak. |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ring til den bank der skal have disse data.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
Kan vel skyldes at siden er overbelastet. Prøv igen senere.
Redigeret af Munch - 09-Januar-2020 kl. 10:06 |
|
![]() |
|
crewealex ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2020 Sted: Thisted Status: Offline Point: 16 |
Dette er ikke problemet. Har forsøgt over flere dage.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
Og du har prøvet nemid support?
Redigeret af Munch - 09-Januar-2020 kl. 10:15 |
|
![]() |
|
Det har jeg og det er ikke problemet. Kan også logge ind med NemID. Men pågældende side henter kun data og kommer ikke videre
|
|
![]() |
|
Det må være din PC. Jeg har lige logget på skat.dk og hentet årsopgørelse 2018, 2019 er først tilgængelig til marts. Og hentet forskudsopgørelsen for 2020. Begge uden forsinkelse af nogen art.
|
|
![]() |
|
Nogle råd til dette?
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Virker fint her. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
er vi enige om, at det er din bank der skal hente data?
|
|
![]() |
|
Nej det er nets.
Redigeret af Munch - 09-Januar-2020 kl. 10:59 |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Jeg ville prøve med en anden computer, nu når du har prøvet forskellige browsere. Det kan eksempelvis være din antivirus, som scanner inde i https og laver en fejl, når den skal præsentere det for din browser.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |