|
Kodi, korrekt poster men ingen oplysninger |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10429 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Juni-2022 kl. 08:18 |
Jeg har netop tilføjet nogle film til mit bibliotek i Kodi. Kodi finder korrekt poster på filmene, men ingen oplysninger om dem. Alt vises korrekt på de tidligere film i biblioteket. Hvad mangler jeg/gør jeg forkert. Jeg bruger nyeste version af Kodi i Windows 11. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg oplever samme problem, med at plottet ikke findes. Jeg bruger Universal Movie Scaper, og har sat at den skal bruge IMDb med hensyn til PLOT.
Det har jeg ændret til TheMovideDB, og nu virker det fint igen.
|
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har forelagt problemet for Kodi Community Forum og her bliver jeg anbefalet at skifte fra Universal Movie Scraper til The Movie Database Python. Jeg har begge, så hvordan deaktiverer/afinstallerer jeg Universal Movie Scraper? Edit: Scraperen er ændret, men det hjalp desværre ikke på problemet. Flemming Redigeret af fltk - 12-Juli-2022 kl. 23:30 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal ind i settings -> Media -> Library -> Videos.
På den Source/kilde hvor du har dine film, der skal du vælge Change Content. Jeg gør det ved at lave en long press, så kommer der en popup menu. Der kan du vælge Choose information provider, og ændre til The Movie Database Python. Kig Settings igennem bagefter og klik OK, når du er færdi. Bagefter skal du ind på hver enkelt film, der mangle data, og gen-scrape dem. Du kan også gøre det for alle film, hvis du har mange og ikke gidder enkeltvis. Så skal du ændre This Directory contains, (i samme popup menu) til None og sige OK. Og så ind igen og sætte den tilbage til Movies.
|
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
kec2
Funktioner
Tak(0)
|
Har du iøvrigt et link den anbefaling du fik? På forhånd tak.
|
|
|
|
kec2
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg må have læst dit spørgsmål forkert.
Afinstallering af Universal Movie Scraper: Settings -> Add-ons -> My add-ons -> Information Providers -> Movie Information. Klik på Universal Movie Scraper og vælg Uninstall. |
|
|
|
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
Det er nu næsten lykkedes efter ovenstående anvisninger. Jeg havde glemt at klikke på NONE. Jeg kan dog stadig ikke få denne film ind i biblioteket:https://www.imdb.com/title/tt0972883/?ref_=rvi_tt Kodi finder en helt forkert kortfilm uden beskrivelse. Flemming
Redigeret af fltk - 13-Juli-2022 kl. 10:39 |
|
Samsung UE55F7005
|
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
Nederste svar. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
kec2
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er filenavnet?
Og tak for link.
|
|
|
|
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
Red 2008 Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
kec2
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du ikke prøve at sætte årtal i paranteser?
Det er det som Kodi siger: https://kodi.wiki/view/Naming_video_files/Movies Red (2008).mkv
|
|
|
|
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har nu fundet den under titlen Redemption. Alt er nu OK. Tusind tak for hjælpen. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |