|
98" til menneskepenge |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-November-2022 kl. 22:03 |
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sgu da ikke for et fucking LCD TV.
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
Emilos88
Guld medlem Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er en rigtig god vej det tager, både med hensyn til størrelse og pris. Det er klar at LG G2 97" er at fortrække, men lige nu koster det jo 150.000kr.
Denne TCL, vil være et bedre valg for rigtig mange fremfor en projektor løsning til samme pris, endda til det dobbelte. Så er mørklægning heller ikke så vigtigt, bestemt en god fremtid vi har i møde.
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå....
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg så skærmen på IFA og den ser fin ud. Dog får man ikke TCL's seneste udviklinger på LCD-fronten såsom miniLED. Der var en anden udgave af skærmen med miniLED, men man havde i Europa vurderet, at den blev for dyr til at sælge. Måske den kommer næste år. Jeg tror i hvert fald, at TCL har fået blod på tanden efter de har set, hvor godt 98" TV sælger, når prisen er rigtig.
Jeg fik nogle indikationer på salgstal for Norden. Der er solgt væsentlig flere i Sverige og Norge end i Danmark.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 1995 |
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af TBC1 - 21-November-2022 kl. 16:15 |
|
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019 Sovevær.:77" S92C,HTP-075,ATV4K |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kunne være interesseret, hvis jeg var sikker på at få et eksemplar helt uden backlight bleed.. men det vil jeg se, før jeg tror det
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Online Point: 1658 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jep! Det er efterhånden vanskeligt at få øje på hvad man skal med en PJ, med mindre man også kan afse plads til en sortmalet video-hule. Min PJ er røget på pension og jeg ser mig ikke tilbage. Når jeg bliver rig og berømt køber jeg et 100" oled og så er den potte ude :-)
|
|
JohnConnor
Guld medlem Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1036 |
Funktioner
Tak(1)
|
Akustisk transparent lærred for life🤘
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sony OLED TV har højttalere direkte i panelet
|
|
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor godt er det? Overvejer et 55” 95K til mig selv i julegave… Klaus
|
|
Rasmus Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
De har forskellige konfigurationer afhængigt af TV-model, men forvent ikke HiFi-lyd. De er gode til den direkte lyd som f.eks. stemmer, men aktuatorerne i panelet kan ikke klare dybe mellemtoner og basfrekvenserne, så de suppleres af en eller flere dedikerede bashøjttalere bag skærmen. Topmodellerne kan agere center sammen med enten en kompatibel Sony-soundbar eller en traditionel receiver (der er center IN i nogle af dem).
Vi har dedikeret spalteplads til systemerne i vores anmeldelser af Sony TV fra de seneste år, f.eks. testen af A95K og mere dybdegående i vores test af Sony AF9 fra 2018, som var den første med Center IN-terminaler.
|
|
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |