|
XMLTV - under windows |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Anders Juul
Junior bruger Oprettet: 23-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
Emne: XMLTV - under windows Sendt: 14-September-2004 kl. 19:48 |
Hej Alle, Jeg ville høre om der er nogen som har fået xmltv til at køre under windows? Jeg har en kollega, som med stor fornøjelse kører det under Linux, men jeg får nedenstående fejl. Samme besked fåes med v.0.5.34 (nyeste) og v.0.5.33. Finske kanaler læses uden problemer (rent teknisk, altså!) Links nederst. Al hjælp modtages med kyshånd. mvh Anders C:\XMLTV_Automate\xmltv>xmltv tv_grab_dk --configure C:\XMLTV_Automate\xmltv> LINKS: |
|
Anders Juul Nielsen
|
|
ThomasSL
Ny bruger Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
Sendt: 14-September-2004 kl. 20:56 |
Hej Jeg har for nylig rodet lidt med ovenstående, og det så ud til at virke OK. Den version jeg har liggende hedder 2004.5.23.22. Mvh |
|
Anders Juul
Junior bruger Oprettet: 23-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
Sendt: 15-September-2004 kl. 10:51 |
Hej Thomas, Det ville være dejligt om du kunne sende dit xmltv-katalog til mig. Send til trash2anders@hotmail.com, På forhånd tak, Anders |
|
Anders Juul Nielsen
|
|
HalloDer
Ny bruger Oprettet: 14-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
Sendt: 15-September-2004 kl. 23:03 |
Hej Anders, Jeg har også lige været i gang med at prøve xmltv, men støder ind i nøjagtigt samme problem som dig. Jeg har fundet et andet lige genialt program der hedder TVxB, der også kan hente tv-oversigter i xmltv-format. Det har virket rigtigt godt indtil videre.. Det henter fra DR's side i stedet for TV2s.... Her er et link til hvor det kan downloades... http://home.so-net.com.hk/~bdickens/TVxb/index.htm Der kan du også hente en ini-fil med danske kanaler Mvh. Allan Uth
|
|
gospel
Ny bruger Oprettet: 29-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
Sendt: 29-September-2004 kl. 00:53 |
Hej
Jeg kører SageTV på min PC med XMLTV - og alt (næsten) fungerer perfekt! Så hvis nogen har spg. så bare skriv. |
|
SilentDK
Ny bruger Oprettet: 21-Juli-2004 Status: Offline Point: 16 |
Sendt: 13-Oktober-2004 kl. 16:47 |
Hejsa Jeg får præcis den samme fejl, når jeg prøver og køre xmltv. Hvis der nogle der kan hjælpe ville jeg blive meget glad |
|
Xamian
Ny bruger Oprettet: 15-Oktober-2004 Status: Offline Point: 1 |
Sendt: 15-Oktober-2004 kl. 00:51 |
Jeg fandt endelig en løsning. Redigeret af Xamian |
|
kim_ras
Junior bruger Oprettet: 02-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Sendt: 16-Oktober-2004 kl. 22:32 |
Hej, Har kikket meget på HTPC løsningen og har lige købt en UBS løsning Men nu prøver jeg at få xmltv til at virke. Jeg har prøvet din løsning men uden held, har du rettet noget i konfugurations filerne? På forhånd tak Kim |
|
kim_ras
Junior bruger Oprettet: 02-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Sendt: 16-Oktober-2004 kl. 22:57 |
Fandt problemet.. Firmaets Proxy I should have known. Sorry |
|
dkoclni
Super bruger Oprettet: 27-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
Sendt: 18-Oktober-2004 kl. 21:06 |
Har nu fået min XMLTV til at virke efter at have fulgt rådet fra Xamian vedr. alpha udgaven. Nu har jeg en ordenlig .conf fil, og nu spiller det igen! Men for at spare jer andre lidt tid, så får I lige indholdet her. --------- Filen starter fra næste linie! --------------------Filen stopper her! Håber det er en hjælp..... |
|
pnr.dk
Bruger Oprettet: 28-Juli-2004 Status: Offline Point: 135 |
Sendt: 01-November-2004 kl. 06:40 |
Jeg har nu fulgt jeres råd og det hele ser ud til at virke som det skal, det henter data i ca 10 min. Men jeg kan ikke finde den fil den generere. Hvor bliver denne placeret?
|
|
Anders Juul
Sendt: 01-November-2004 kl. 08:48 |
Hej pnr, Xmltv gemmer ikke pr automatik i en fil, så måske er du ikke opmærksom på at output skal dirigeres ned i en fil? Min kommando til at hente xml-data ser således ud: "C:\Program Files\devnz\gbpvr\xmltv\xmltv.exe" tv_grab_dk > xmltv.xml mvh Anders Redigeret af Anders Juul |
|
Anders Juul Nielsen
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |