|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
handstand ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() Sendt: 02-Juli-2007 kl. 16:43 |
Hvad siger I til et fælleskøb af maskinen Pioneer LX60D. Alle specs fra pioneer's website: Jeg har spurgt folk om der findes noget bedre i denne tråd. Det lader ikke til rigtigt at være tilfældet pt. Prisen viser ved en søgning at ligge omkring 6.999,- Men kan vi ikke få et bedre tilbud - jeg er klar! |
|
Handstand
|
|
![]() |
|
sidious ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() |
Den er jeg klar på :)
|
|
![]() |
|
hauser ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Jeg er også meget interesseret!
|
|
![]() |
|
Kenn ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Ikke længere intereseret, har købt den nye pio 545HX-S. Dette er også en rigtig fed maskine, dog med en elendig fjernbetjening (mursten) Redigeret af Kenn - 06-August-2007 kl. 18:06 |
|
![]() |
|
larsmarcus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
Jep! Den er jeg også helt klar på!
|
|
![]() |
|
Happyhaas ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Jeg er også meget interesseret. Skulle gerne have en maskine på plads inden for den næste måned. Happy |
|
![]() |
|
ITMS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-December-2004 Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Jeg er også med på et fælleskøb. /Peter |
|
*Pioneer PDP-507XD
*Pioneer DV-696AV *Panasonic DMR-E500HS *Denon AVR-2307 *XBOX 360 |
|
![]() |
|
TBRE ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg er med!
|
|
![]() |
|
sidious ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() |
I Tyskland kan vi købe modellen for 789 Euro (6000kr)! Hvis vi er 10 stk, burde vi få rabat ? Nogle som er interesseret i et fælleskæb i Tyskland? |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Kun hvis det er den nordiske version (med understøttelse for undertekster på DVB-T tuneren).
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
rysken ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
den er jeg med på. |
|
![]() |
|
vip3000 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
hvis det ikke er for sent nu vil jeg også gerne være med
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |