|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
JCH911 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() Sendt: 20-September-2007 kl. 10:29 |
Hvad er den nemmeste løsning til et kodefrit dvd-drev? |
|
![]() |
|
zubzer0 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
programmet anyDVD kan f.eks klare det + det kan fjerne evt. kryptering/kopibeskyttelse. Det er så nemt som at sætte skiven i drevet, anyDVD klarer resten helt automatisk Download og afprøv det her: http://www.slysoft.com/da/anydvd.html Redigeret af zubzer0 - 20-September-2007 kl. 11:06 |
|
![]() |
|
JCH911 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() |
Okay vil prøve dette. Tak for svar!
|
|
![]() |
|
zubzer0 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Det var så lidt |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Købe et LiteOn drev (måske har du det i forvejen?), hvor denne lille utility kan gøre drevet RPC-1 (meget nemmere end at flashe firmware). Derefter kan du installere DVD Region Killer (freeware), som fjerner regionskodebeskyttelsen på Windows niveau. Billigere end AnyDVD. Redigeret af JesperLund - 20-September-2007 kl. 14:07 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for forslag. Mit drev er desværre ikke LiteOn
|
|
HTPC m. fireDTV
Onkyo TX-DS787 Jamo Concert 8 x 4, Dali SWA-12 Dell W3706MC Sanyo Z3 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Any DVD er, udover, at det gør drevet regionsfrit, også et værktøj der tillader, at man kan tage backup af sine DVDer. Du får også løbende opdateringer til programmet, når du har betalt et engangs beløb for en licens. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Det skal lige tilføjes at AnyDVD i sig selv ikke kan kopiere DVDer, dertil skal der benyttes at ande værktøj, f.eks. CloneDVD2 (også fra Slysoft) som så betjener sig af AnyDVD til at fjerne uhensigtsmæssigheder før kopieringen |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Jo, AnyDVD kan kopiere DVDer (fjerne CSS er den kritiske operation), men AnyDVD kan ikke "komprimere" en DVD således at indholdet på en DVD9 kan presses ned på en single-layer DVD5 skive. Dertil skal man bruge et program som DVD Shrink eller CloneDVD2. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Nu ikke for at tærske langhalm på det, men jeg mener nu stadig at det ikke er muligt at benytte AnyDVD til at at foretage den fysiske kopiering. Jeg har i hvertfald ikke fundet noget menupunkt i programmet der kan udføre en kopiering af en DVD (5 eller 9) til en brændbar DVD. I "reklamen" til programmet står der: "AnyDVD er en driver, som afkrypterer DVD-Film automatisk i baggrunden. DVD´en fremstår som ubeskyttet og regionkodefri for alle programmer og for Windows operativsystemer. Med AnyDVD som hjælpeværktøj til eks. CloneDVD, Pinnacle Instant Copy, InterVideo DVD-Copy, osv. har du mulighed for at kopiere CSS beskyttede film. Ved hjælp af AnyDVD kan du afspille film som ikke matcher din regionskode med DVD afspilningssoftware efter eget valg!" Men det var nu heller ikke kopiering spørgeren efterlyste, men en metode til at gøre sit DVD drev kodefrit, og det er AnyDVD ekstremt god til |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Anydvd har skam et menupunkt og en funktion der hedder "rip videodvd til harddisk" - som kopierer det decrypterede indhold af en dvd til harddisken i en video folder. Men som Jesper skriver har den ikke nogen rekomprimeringsfunktion så den kan transcode en dvd9 om til dvd5 Til dette bruges en af de mange andre værktøjer |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Er jeg virkelig så dårlig til at udtrykke mig? Jeg ved sgu godt den kan rippe til harddisk (Video TS og Audio TS etc), og den kan også løse eventuelle fejl på source DVDen undervejs. MEN den kan ikke KOPIERE en ORIGINAL DVD til en NY BRÆNDBAR DVD! Dertil kræves et andet værktøj. F. eks. CloneDVD2 |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |