|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() Sendt: 02-Juli-2008 kl. 16:23 |
Synes lige jeg ville gøre opmærksom på at man pt kan få en PCH til 1195 kr. http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=344915 Der er også mulighed for at købe en billigere demo/brugt til 840 kr. http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=349970 Ps. er ikke ansat hos firmaet |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
KØB KØB KØB KØB
![]() ![]() ![]() ![]() Linksys Media Center Extender blegner i sammenligning med Popcorn Hour. Sorry, fælleskøb. ![]() |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Bemærk lige "Kunder der har købt dette produkt har også købt"
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Du kan købe direkte fra producent for ca 230$ incl forsendelse men dertil kommer dansk told, moms og mafiagebyr til fragtfirmaet for at opkræve told og moms. Dansk pris bliver hurtigt 1500 kr., og du har reklamationsret overfor producenten ikke den danske forhandler.
Komplett's pris er næsten for godt til at være sand, og det er en virkelig fed afspiller. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Godt nok fristende med sådan en demo - meeeeen vil hellere have en Istar mini som ekstra afspiller da jeg ikke har brug for pladsen til HDD
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
Sådan en PCH kunne ikk vise Covers/albums vel, hverken ved film eller musik??? Kunne man ikk stadig bare købe denne istedet for en Istar mini og så lade VÆR med at smide en HDD i PCH'en - det ville måske stadig være en billig maskine??
Redigeret af Stay_Bamboocha - 02-Juli-2008 kl. 20:10 |
|
![]() |
|
![]() |
1) Out-of-the-box kan PCH ikke vise covers, men der er lavet forskellige udvidelser som smager af dette (GUI i PCH er webbrowser-baseret). PCH er ekstremt fleksibel, udviklerne hos Syabas er meget åbne med information og GPL forpligtelser (PCH kører Linux!!), og PCH kommer med et åbent og veldokumenteret API, som du eller andre kan programmere udvidelser op mod. 2) Du kan sagtens undlade at montere en harddisk. Jeg bruger min PCH sammen med et NFS share på min Ubuntu (Home) Server. |
|
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Jeg kan kun istemme - det er uforskammet billigt og synd og skam ikke at smide de pebernødder efter en popcorn hour, især når man tænker på hvad folk ellers betaler for alt muligt andet småligegyldigt tilbehør - den burde være fast inventar i ethvert hjem med fladskærm og respekt for sig selv Køb køb køb
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Jeg bruger også min uden harddisk - udelukkende streaming fra min hjemmelavede "Server" og "NAS" - som består af en lydløs IBM T60 laptop med 3 stk 500GB usb diske tilsluttet. Denne laptop bruges samtidig som web og ftp server, usenet klient, og alt muligt andet godt der bare skal stå og passe sig selv. |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
![]() |
Spørgsmålet er hvad der er NYT i den kommende Popcorn Hour A110. Så vidt jeg har læst mig frem til, så er selve kernen (dvs. chip og software) den samme hvilket så betyder at det udelukkende er hardware-features der er kommet til såsom SATA, display, USB osv.?
For der er jo ingen tvivl om at de sælger ud af dem nu, fordi der snart kommer nye. |
|
![]() |
|
popcorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 316 |
![]() |
slettet Redigeret af popcorn - 03-Juli-2008 kl. 13:47 |
|
Popcorn Hour NMT A-100/A-110/C-200
(Spawn på job) |
|
![]() |
|
popcorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 316 |
![]() |
Det er ikke korrekt Der er altså ikke nogen kommende A110 - det er der ikke noget der hedder. Og disse sælges ikke billigt fordi der kommer nye modeller, men fordi komplett har købt stort ind og har mange på lager. Prisen er stadig den samme hos Popcorn hour selv. Der er kun rygter om 3 kommende produkter udfra nogle interne roadmaps som er leaked af popcorn hour. Hvilke af disse der bliver til noget eller hvornår er der intet konkret om. I første omgang kommer der ikke noget før de nye Sigma libs er frigivet og der er udviklet ny firmware baseret på denne. Det varer flere måneder endnu. Men ja - rygterne taler om nogle nye modeller - men med samme chipset - ændringerne drejer sig altså hovedsagligt om forskellige hardware konfigurationer og designs - samt ny firmware baseret på det nye Sigma libs, der også vil blive benyttet til den nuværende model. Men der kommer jo altid nye produkter hen ad vejen - det er der ikke noget underligt i. Redigeret af popcorn - 03-Juli-2008 kl. 13:47 |
|
Popcorn Hour NMT A-100/A-110/C-200
(Spawn på job) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |