|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
merzonz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 09-Oktober-2008 kl. 20:27 |
Faldt lige over denne her... Hmm... over seriøst at købe den. http://www.idirect.dk/catalog/product_info.php?cPath=57& products_id=111 |
|
Brug hovedet, før du bruger pengene...
Har ingen forbrugsgæld. Sparer altid op til januar udsalg... Kun IDIOTER betaler renter og gebyrer! |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Jeg kan sælge dig samme maskine, helt ny, for 3600 ,-
Det er vel bare en ps3 40gb med en større harddisk monteret. PS3 40gb = 3000 (kan faktisk se at de sælger 40gb versionen til 2500! - jeg ville være vaks på om det ikke er en gut som parallelimporterer dem, og laver mods, hvorefter han sælger videre med en rigtig god fortjeneste) 320 gb hdd = 400 Så har jeg endda tjent 200 på 15 minutters arbejde ![]() Edit: og en 40 gb hdd.. Redigeret af Anima - 09-Oktober-2008 kl. 20:33 |
|
![]() |
|
merzonz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Anima, Hvad med garanti, og trådløst pad?
![]() |
|
Har ingen forbrugsgæld. Sparer altid op til januar udsalg... Kun IDIOTER betaler renter og gebyrer! |
|
![]() |
|
![]() |
Ryger garantien så ikke? |
|
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Ja ikke for noget men tag lige og følg de råd du giver i din signatur Som Anima allerede skrev En ny 40 GB PS3 koster 3000 + en 320 GB harddisk ca 400 Kr. Pris 3400 KR. sparet 1000 Kr i forhold til det link du viser. Og nej garantien ryger ikke hvis du skifter Hardisken, Sony har lavet det så smart at det er rimeligt enkelt at skifte harddisken. det tager ca. 2 minutter. Der er masser af mennesker der har skiftet den så der er ikke noget nyt under solen der. |
|
![]() |
|
dj_jellyfelz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Det tjener han sku stygt på..
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har skam også tænkt på selv at gøre det, men jeg var i tvivl om garanti. Forresten..., hvor kan man få en 320 GB til 400? |
|
|
![]() |
|
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() |
...
Redigeret af 3000 - 09-Oktober-2008 kl. 20:57 |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Vil anbefale den her. Jeg har selv sådan en i min maskine. Den koster lidt mere end 400 Kr. men til gengæld er det kvalivare. Den er totalt lydløs og spiller bare derudaf. http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=414420&am p;searchArea=&Soegeord= Du kan sikkert få en 320 GB af et andet fabrikat til omkring 400 Kr. har ikke lige helt check på dagspriserne, prøv evt at søge på edb priser.dk
|
|
![]() |
|
![]() |
Er det rigtigt at PS3 med 40 GB dumper, til ca kr.2000 til jul? (Selv om SONY siger, at de ikke sænker prisen...) For hvis det er rigtigt, så skal jeg have sådan en, og så selv putte en 320er i den selv...
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej det er ikke rigtigt fordi 40 Gb versioner bliver ikke fremstillet mere. Den mindste og eneste model på det danske marked er 80 GB udgaven. Der kommer en 160 GB udgave på et eller andet tidspunkt. Der vil have nogle PSN spil præ installeret på hardisken, hvor mange og hvilke spil og hvad den kommer til at koste i DK er der dog ingen der ved endnu. De 40 GB udgaver du kan finde rundt omrking hvis der ellers er nogen tilbage er restmodeller. |
|
![]() |
|
![]() |
Klondike, TAKKER, den skulle være hamrende god!
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |