Så er Thomson'en modtaget (torsdag) og hold da op den er flot og jeg er rigtig glad for at jeg ikke har købt en 42" den er jo rigelig stor til stuen !
Mit første indtryk er at billede står rigtig godt via antennesignalet, men at den godt kan være lidt grynet, hvis modtager forholdene ikke er særlig gode, der er lidt på tv2 men det er helt sikkert de forhold som vi har og ikke skærmens skyld, for det var også sådan på det "normale" tv.
Det er bare fedt at have PIP og kan kun anbefale at man får det og ikke kun PAP, det er helt sikkert noget vi kommer til at bruge rigtig meget.
Noget der dog undre mig er at der ikke følger en dansk manual med og jeg har ikke kunnet finde noget på www det er lidt for dårligt, men til at leve med.
Billedet står bare flot om det så er via parabol eller DVD er det et vildt godt billed og lyden er også helt i orden, men når der skal styrke på kommer det via surrund anlæget, men det er fuldt ud acceptabelt som det er nu.
Jeg har fået at vide vide godpris (kan anbefales) at der skulle være fuld pixel garanti, så der skulle heller ikke være noget der.
Fjernbetjeningen er noget man lige skal lære at kende, jeg er kommet til at vende den på hovedet en del gange så den skal jeg lige lære at kende, men ellers er funktionerne ok.
Opsætningen er ret nem via den automatiske opsætning, jeg kunne dog godt tænke mig lidt uddybning omkring de forskellige opløsninger og tilslutnings muligheder der er, for der findes et hav af tilslutninger bag på og på siden.
Der er foran skærmen en glasplade, jeg var noget bange for da jeg satte den op om den nu ikke reflekter for meget for det er nemt at se "baggrunden" på glaspladen, men da vi gik i gang med at se tv, så var det nu ikke noget vi lagde mærke til (det var dog aften så det er ikke rigtig prøvet af i dagslys) men udover det er den noget nemmer at gøre ren i forhold til hvis man skulle gøre det direkte på skærmen, det ville jeg ikke være glad for.
Men alt i alt et rigtig dejligt tv. ;-)))
Når jeg nu har prøvet den af et stykke tid, skal jeg nok skrive lidt mere.