|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
nph12 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 646 |
![]() Sendt: 22-December-2008 kl. 22:22 |
Hej Findes der mediecenter fra kendte brands som f.eks. Sony, Pioneer osv. Er mediecenter kun ret selvbyg? |
|
![]() |
|
renenielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() |
Selvbyg er det eneste, eller at du køber et færdigbygget fra en computerproducent (Acer,HP osv..) Tror ikke du skal regne med at der kommer HTPC fra nogen Tv producenter. |
|
LG 55LA860W (DIGI-TV)
Sony BDP-S580 Sony STR-DH520 Humax iCord Mini (HD+/Fransat) Apple TV3 (Rental) |
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
Sony har, under VAIO brandet, men da VAIO ikke er i Danmark er Media Centrene det heller ikke....
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Hvorfor? Det er jo alligevel underordnet når du får problemer. De vil sige "antenne problemer" eller reinstaller dit system, etc. når det ikke virker. De vil aldrig gå i specifik "løsningsmode" Så mit råd er: Byg selv eller viderudbyg på en færdig PC/Notebook Redigeret af MCenterFreak - 23-December-2008 kl. 00:24 |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
Sony har da deres PS3, som jo blev årets EISA vinder indenfor Mediecentere.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Man kan da ikke kalde en PS3 for et MedieCenter! Det er en spillemaskine der kan spille Blu Ray og agere extender til et MedieCenter |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
Med det er playtv, så er den vel et medie center. Du kan jo gemme film, musik osv på PS3. link til Eisa |
|
![]() |
|
![]() |
Nu kan man jo altid diskutere hvornår en dims er HD recorder eller et MediaCenter. Jeg betragter forskellen som værende MediaCentrets mulighed for valgfri at vælge HW og SW Det er under alle omstændigheder en kendsgerning at PlayTV kun kan DVB-T, og dermed er det kun DR1, TV2 og DR2. Den kan heller ikke modtage de kommende Boxer programmer, da den ikke har CI. Derudover forhandles den ikke i Danmark, men skal købes i enten Tyskland eller England
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Har man få krav så vil jeg mene at PS3 kan bruges som medie center, men korrekt at tuner valget er ringe. |
|
![]() |
|
![]() |
Nu var det ikke lige operativsystemet jeg tænkte på. Det vil være umuligt at vælge andre MediaCenter løsninger, som f.eks. MediaPortal, DVBViewer, etc. Med Linux tror jeg at det vil være helt umuligt at komme i kontakt med PlayTV hardwaren, så det er reelt ikke nogen løsning. MedieCenter SW til Linux er også yderst sparsomt, så jeg tror også det er en blindgyde |
|
|
![]() |
|
nph12 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 646 |
![]() |
Det kunne være dejligt, hvis de store mærker også begyndte at levere mediecenter, men det må fremtiden vise om de gør eller ej. |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Selvom de gør, tror jeg et hjemmebygget stadig vil være bedre. Grunden til de ikke laver dem, kan også skyldes for meget bøvl med software, tunere og standarder. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |