|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() Sendt: 02-Januar-2009 kl. 16:52 |
||
Så blev "børnebio'en" langt om længe indrettet....... Den er stykket sammen af følgende:
Jeg valgte at købe en selvstændig DVD-afspiller da det er hurtigere end at skulle tænde MCE'en. Det er koblet på følgende vis: Kablerne (VGA, HDMI, Composite) til projektoren er 10 meter lange. Og det ser sådan ud: OBS: Der var fuldt sollys udenfor da billedet blev taget.
|
|||
![]() |
|||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
||
Hehe det er sq blæret! Ak ja min bio da jeg var lille var et 14" mono TV Den ser ud til, at være ret lysstærk den projektor. |
|||
![]() |
|||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
||
Takker
TV !! Jeg havde en damp-radio med 50 meter kobberledning som antenne
Projektoren kører normalt i eco-mode, 1800 ansi. Men på billedet har jeg sat den til fuld styrke, 2500 ansi lumens. |
|||
![]() |
|||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
![]() |
||
det er da en fin lille bio
|
|||
![]() |
|||
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
||
hvorfor en smart board ?? leger du lærer overfor ungerne en gang i mellem .. ?
![]() ellers ret fedt med denne "lille" plads til børnene.. så kan farmand måske bedre få lov at bruge lidt penge på sig selv og sin egen bio en gang i mellem ? ![]() og som nævnt, den er da godt nok lysstærk den projektor !! ![]() |
|||
Mvh
Stephen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ungerne bruger SmartBoard i skolen og jeg var så heldig at kende-en-der-kender-en der skaffede mig et board til en god pris. Ja - nu må det være tid til at jeg kan få noget nyt til min hjemmebio |
|||
![]() |
|||
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
||
okay, jamen så det jo fint de kan "øve" sig derhjemme, så de kender alle de smarte genveje og fejl/mangler m.m. på den så de kan belære deres lærere når de fatter hat af hvad der sker
![]() ![]() ![]() hehe det ikk kun de voksne der må have lov at blære sig eller hvad ![]() (hmm en ting jeg ikke lige forstår, lidt off topic måske, hvordan kan de bruge den til at lave opgaver fra skolen ? ja altså man kan meget nemt tegne og skrive rundt på hele skærmbilledet og sådan, men kan man bruge det i skoleopgaver ?) |
|||
Mvh
Stephen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er meget nemt. SmartBoard softwaren er gratis og følger med tavlen. Opgaver laves tit i Office-pakken og SmartBoard softwaren er fuldt integreret med Office - og en hel stribe andre softwarepakker. Se lidt mere om tavlen her |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
nårh ja det er da rigtigt
![]() ved egentlig godt hvordan de fungerer, undrede mig bare lige hvordan de lige kunne bruge den, men ja så kan man da slippe for tastaturet og nøjes med håndskrift ![]() vi har nogle stykker hængende oppe på arbejdet som jeg da også har "leget" lidt med, da jeg skulle have dem til at fungere med alle pc'er de kunne finde på at tilslutte.. og så har de en på teknisk skole hvor jeg går ind imellem.. |
|||
Mvh
Stephen |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
Superidé med det smartboard, giver inspiration til et børnerum herhjemme. Flot flot |
|||
![]() |
|||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
||
Hvor er det da bare super blæret. Fedt at der også bliver tænkt på børnene - og ikke kun legetøj til far ;) Det må være super fedt for dem. |
|||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Aj hvor er det smart. Teknik kan da osse mere og mere
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |