|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() Sendt: 20-Marts-2009 kl. 22:41 |
Fra Logitech kommer der nu en adapter så du kan styre din PS3´er med din Harmony remote, INKL. TÆND/SLUK!
Great news: Tryk her for mere Jeg har godt nok en af de billigere infrared usb dongles, men glæder mig meget til denne mere helstøbte løsning! |
|
![]() |
|
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
Det ser okay ud! Glæder mig til at se hvad den kommer til at koste :)
|
|
Samsung LE40M86BD
Samsung SMT-H3106 Pioneer VSX-LX51 Pioneer S-V50 7.1 Højttalersystem PS3 40gb Qnap TS-209 Pro II (2x 750GB) Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Det er ikke mange der er så begejstret som os.
|
|
![]() |
|
HQjben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
![]() |
Lækkert! Jeg har lige købt mig en One og har haft kigget på IR/BT løsningen fra Logic eller Nyko. Nu tror jeg bare at jeg venter lidt |
|
![]() |
|
Open Mind ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2009 Status: Offline Point: 41 |
![]() |
perfekt! Jeg elsker logitech - og især min harmony :)
Redigeret af Open Mind - 23-Marts-2009 kl. 13:20 |
|
(Samsung TV + Apple TV 4K + Denon receiver + Dali højttalere)
|
|
![]() |
|
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() |
Gad vide om den kører på batteri. Ville være rart at slippe for endnu en ting der skal sættes til lysnettet. Syntes nu det ville være mere lækkert hvis de investerede tiden i at lave en desideret fjernbetjening med BT. Er markedet virkeligt for småt til at få pumpet noget BT teknologi i deres fjernbetjeninger? |
|
![]() |
|
Open Mind ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2009 Status: Offline Point: 41 |
![]() |
kan godt se et par gode argumenter for infrarød fremfor bluetooth til fjernbetjening (fx batterilevetiden på remoten og standby-forbruget på enhederne), men til gengæld kunne man med bluetooth bedre have tovejskommunikation og få komponenterne til at spille sammen og nemmere bruge fjernbetjeningen til sin HTPC....
Redigeret af Open Mind - 13-April-2009 kl. 14:54 |
|
(Samsung TV + Apple TV 4K + Denon receiver + Dali højttalere)
|
|
![]() |
|
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
Kanon sejt :) Den glæder jeg mig til at få... og rigtig cool at den ikke optager en usbport også. I just love my Harmony One
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
Shpongled ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
sniggidy-niggidy-nooch
|
|
![]() |
|
Lars Bjerg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() |
FEDT! Post endelig hvis der er nogen som finder et sted man kan købe den.
|
|
![]() |
|
hik7 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2007 Status: Offline Point: 235 |
![]() |
du kan købe den her:
http://www.amazon.com/Logitech-Harmony-Adapter-Playstation-3 /dp/B00267S7XW/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=electronics&qid= 1242139307&sr=8-1 Den kommer først til europa i juli .. .. http://blog.logitech.com/2009/05/12/logitech-harmony-adapter -for-playstation-3-now-available/ |
|
Pioneer KRP 500A - Samsung SMT-H3126 - Playstation 3 - Denon 2807 - Fuld Dali Concept 5.1
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=26487&PN=1 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |