|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Mathias90 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-November-2008 Status: Offline Point: 71 |
![]() Sendt: 27-Marts-2009 kl. 11:57 |
HMV har lige nu tilbud på Rambo 1-4. £17.99 hvilket er under 150 kr!
Rambo 1/2/3/4: Ultimate CollectionJeg bestiller helt klart denne senere! Redigeret af Mathias90 - 27-Marts-2009 kl. 11:58 |
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
163,- incl porto! Den er bestilt!
Tak for tippet! Redigeret af detlef - 27-Marts-2009 kl. 12:18 |
|
![]() |
|
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
![]() |
Tak for oplysningen
![]() Kender du forhandleren? |
|
![]() |
|
Kasperp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Næstved,Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() |
Tak for tippen.
Fik også lige bestilt yderligere 2 blu-ray fra deres "under 9.99" tilbud :) |
|
![]() |
|
Mathias90 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-November-2008 Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Hmm. Jeg skal nu selv til at bestille den, men når jeg tilføjer den til kurven er prisen £70
Redigeret af Mathias90 - 27-Marts-2009 kl. 12:39 |
|
![]() |
|
Kasperp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Næstved,Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() |
Underligt. Jeg har lige sendt min afsted, og der virkede det fint.
Går jeg ind på siden nu så står den til £70 i kurven. |
|
![]() |
|
![]() |
Nooo. De har lige sat prisen op!
|
|
![]() |
|
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
Jeg har handlet ved HMV én gang. De hævede pengene med det samme, men der gik en uges tid før mine film dukkede op. Ikke fordi det gør noget, det virker som en ordentlig butik og begge forsendelser kom fra England og ikke kanaløerne, så de kom indenfor EU, men jeg ved ikke om det er sådan hver gang. Vær opmærksom på at det lader til at Rambo 4 ikke har danske tekster, mens de øvrige 3 skulle have. Snippet fra en anden side AUDIO: ENGLISH GERMAN PORTUGUESE FRENCH SPANISH DTS HD MASTER RAMBO 1-2-3 AUDIO: ENGLISH TRUEHD RAMBO4 SUBTITLES: RAMBO 1-2-3= ENGLISH,GERMAN,SPANISH CASTILLAN,DANISH,DUTCH,FINNISH,NORVEGIAN,BRAZILIAN PORTUGUESE,SWEDISH,MEXICAN SUBTITLES RAMBO 4= ENGLISH, HINDI |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Jeg nåede ikke at bestille... |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
Samme her, står til de 18£, men ryger op i 70£ når den rammer kurven... heldigvis nåede jeg at bestille, og har fået confirmation emailen på de godt 20£ den løb op i... nok en fejl prissættelse igen... men måske kan man opnå noget ved at skrive til dem, når nu boksen først ændrer pris i kurven.... held og lykke!
|
|
![]() |
|
Haapanen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2008 Status: Offline Point: 137 |
![]() |
Jeg tjekkede lige min ordrebekræftigelse, jeg fik den til 17.98£ Men når jeg kigger nu står den til 70£, men når jeg går ind på selve siden står den stadig til 17.98 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har nu skrevet til dem. Håber de kan komme op med noget
![]() Typisk, at man selv finder tilbudet, men ikke når at få bestilt.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |