|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
![]() Sendt: 15-April-2009 kl. 20:38 |
Hej alle Er der nogen der er inde i betegnelserne for de nye Panasonic TV? Med de tidligere var der f.eks. PX71 der var importeret. Med de nye kan jeg se nogle skriver panasonic TX-P42x10E panasonic TX-P42x10Y panasonic TX-P42x10 Hvad er forskellen på disse TV og har det nogen indvirkning på f.eks. BOXER mpeg4 TV med undertekster eller Kabel TV via CA modul med undertekster osv. ? (hvis der altså er en forskel og ikke bare er forhandlerne der skriver forkert eller forskelligt) Har en kammerat der skal købe et, så ville være dejligt hvis nogen kendte til ovennævnte. |
|
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
|
![]() |
|
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Det er kun Y udgaven som er godkendt af Boxer, men om de er identiske ved jeg ikke.
|
|
![]() |
|
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
Det er kun Y-modellen der er godkendt herhjemme til MPEG4-brug. Den har desuden DVB-C tuner, hvilket de andre ikke har. E-modellen bruges i resten af Europa og er ikke godkendt herhjemme og har ikke DVB-C. Modellen uden betegnelse kan være lidt sværere at tolke, da Panasoni-Center har denne model på programmet og den har DVB-C. Det må være en forglemmelse fra deres side når det ikke angives. |
|
![]() |
|
riverwind ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-August-2007 Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Er der nogen der kan fortælle mere om forskellene?
Hvis jeg laver en sammenligning på komplett.dk, så står der bl.a. DTS-decoder, V-Audio surround sound og SD-slot på P42X10Y, men ikke på P42X10. Jeg står og skal bruge en skærm til brug med parabol, så jeg er egentlig ligeglad med DVB-C... |
|
![]() |
|
mimse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
![]() |
JEG FORSTÅR ABSOLUT INTET! http://ppradio.dk/242-147-211-plasma_2009.htm http://www.nbradio.dk/shop/%3e-plasma-tv-179c1.html En blanding af Panasonic plasma serier. Både Y og E modeller. Begge står til dvb-c og mpeg4 Boxer klar (Autoriserede Panasonic centre.) Ved Cinemagic er der også Y og E modeller med dvb-c, mpeg4 og Boxer klar. Er der virkelig ikke nogle der har den officielle modelforskel. Dvs. udmeldt fra Panasonic - og ikke bare "jeg mener at have hørt at...". Det er sådan lidt "gæt en vind...eller...øh..hvad?" Lidt synd at skræmme potientielle købe rundt i manegen.
|
|
![]() |
|
clear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
42x10E duer ikke til mpeg4 her i landet (den har slet ikke mpeg4)
|
|
![]() |
|
mimse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
![]() |
Er det noget du selv har erfaret?
|
|
![]() |
|
clear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
Nej jeg har ikke erfaret det, men der står f.eks. ikke noget på emballagen om mpeg4. Vi sælger 42x10E i Elgiganten, og i vores system står den at den kun har DVB-T mpeg2. |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Denne er sikkert en E-model http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=449537 og denne er en -model http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=446085 Tuner-specs er forskellige ---og nej, jeg har ingen af modellerne.. |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Hvis en 42x10E havde dvb-c og mpeg4 tuner. hvorfor skulle panasonic overhovdet lave en særlig nordisk udgave som hedder 42x10Y.
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
v10 og g10 modellerne og som er full HD skærme, der skal de hedde E tilsidst. kan godt forstå man bliver forvirret |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |