|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
Pawel ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() Sendt: 19-April-2009 kl. 00:05 |
|
Hej allesammen Løsning Problemet lå i min router ZyXEL P-2602HW-D1A og i den måde controlleren var programmet til at tale med routeren. Så jeg opdaterede min firmware på routeren. Jeg downloadede SC(SqueezeCenter) 7.3.3 (Det kan være der er en nyerere beta ude når du læser dette)og instalerede det på min PC, så opdaterede jeg controlleren når den havde kontakt til SC på min computer. Det gjorde en markant forskel. Min controller mister ikke forbindelse nu på samme måde som før. Det kan downloades her : http://downloads.slimdevices.com/nightly/ Mens jeg skriver kan jeg se at der er en version 7.4 ude. Redigeret af Pawel - 26-April-2009 kl. 18:25 |
||
Venlig hilsen
-Pawel |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Hvilken router har du? Vil gætte på, at det er en del billigere at anskaffe en nu router end at skifte fra duet til sonos. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
nygaardinc ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
|
Jeg har selv skiftet fra SB Duet til Sonos der styres via min Iphone og det virker bare 100 gange bedre uden udfald og meget hurtigere navigation/søgning
Redigeret af nygaardinc - 19-April-2009 kl. 00:18 |
||
Panasonic TX-55VT50
Dune Prime 3.0 Mark Levinson No.383 Linn Akurate DS/1 Linn Unidisk SC/D Sonus Faber Cremona M Radius R90 Nordost Baldur SC Linn Silver IC Qnap TS-459-pro+ 8TB |
||
![]() |
||
Pawel ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() |
|
Hej Sandal
Du har ret at det nok er billigere at skifte den ZyXEL P-2602HW-D1A ud. Nu er det sådan at min telefon også kører over den router. Jeg gætter på at hvis jeg skiftede så ville de nok ikke yde support på den nye :-/ |
||
Venlig hilsen
-Pawel |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Så er det helt sikkert din router der er problemet: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=41218
Det har du så nok ret i. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nygaardinc, kan du fortælle lidt om hvordan Sonos finder musik på en NAS. bruger den Itunes server?
|
||
Venlig hilsen
-Pawel |
||
![]() |
||
nygaardinc ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
|
Den bruger sin egen indb. database (i mit tilfælde på zp90) der indexere den musik/folder du peger på, du kan self oz køre alm. "folder browse"
|
||
Panasonic TX-55VT50
Dune Prime 3.0 Mark Levinson No.383 Linn Akurate DS/1 Linn Unidisk SC/D Sonus Faber Cremona M Radius R90 Nordost Baldur SC Linn Silver IC Qnap TS-459-pro+ 8TB |
||
![]() |
||
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
|
Har du opdateret til nyeste Squeezecenter og opdatere din recever? Nu ved jeg ikke hvormeget Fullrate har låste deres router; men hvis den står til kanal 11 skulle du prøve at skifte til 1 eller 6. Hvis du har en bærbar med trådløs så prøv evt at downloade Ekahau HeatMapper og se hvor mange WLANs der er i dit område og hvilke kanaler de bruger http://www.ekahau.com/products/heatmapper/overview.html |
||
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Slate, jeg har fuld adgang til min router. Prøver at downloade den HeatMapper du taler om.
Det lyder som om at min ZyXEL P-2602HW-D1A er en stor del af problemet. Måske skal jeg sætte en router på den. Jeg tror at det var sådan at nogle af fyrerne løste problemet i denne tråd : http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=41218& PN=1&TPN=5 Alt er opdateret idag. Redigeret af Pawel - 19-April-2009 kl. 00:38 |
||
Venlig hilsen
-Pawel |
||
![]() |
||
![]() |
|
For dælen, der var masser af Routere omkring min lejlighed, de fleste er på kanal 1 og 11, så jeg prøver kanal 6.
|
||
Venlig hilsen
-Pawel |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg skiftede til kanal 6 og min controller kan slet ikke connecte til min router, SUK. tilbage til kanal 1.
|
||
Venlig hilsen
-Pawel |
||
![]() |
||
![]() |
|
Måske skulle jeg låne en Itouch og se om det ville være nemmere at bruge den som controller :-)
|
||
Venlig hilsen
-Pawel |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |