|
|
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() Sendt: 10-September-2009 kl. 10:38 |
||
Ikke siden 1967 har en dansker kvalificeret sig til semifinalen i Grand Slam i Tennis. Det synes jeg virkelig skal påskønnes Og så er hun iøvrigt nr. 6 på verdensranglisten Caroline vs Oudin: http://www.usopen.org/en_US/index.html Redigeret af Kampus - 10-September-2009 kl. 15:12 |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
||
Hvem var der som nåede til en semi i 67 ? Var det også i single.
Men en fantastisk US open, så skal hun bare i finalen. |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
Ja det er rigtig flot og det at hun slog verdens 6 er bare flot
![]() ![]() en kamp tilbage og finale. Jeg krydser fingre, alt kan ske i tennis. |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 23900 |
![]() |
||
Enig Kampus - det er dæleme godt gået
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
||
Selvfølgelig vandt hun. Jeg satsede nemlig en 50'er på Kuznetsova og en 50'er på Oudin. Og ja, jeg har satset endnu en 50'er på Wickmayer... |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Det kan jeg ikke huske, men her er alle vinderne i alle turneringer: |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Med den psyke hun udviser, så kan ALT nemlig ske. Når teknikken er iorden, vindes gamet med hovedet.
![]() Redigeret af Kampus - 10-September-2009 kl. 13:54 |
|||
![]() |
|||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
||
Skal se kampen på TV i morgen aften. Håber hun vinder og kommer videre. Synes bare altid hun taber når jeg ser på :( men forhåbentligt ikke i morgen
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
||
Så må du gerne lade være med at se den. Vi skal have hende i finalen. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Så kan du lige vove på at se den |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er jo det der med at ramme "dagen". Hvis Clijsters har en dårlig dag og Caroline en god - ja så vinder hun. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |