|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Stephensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 38 |
![]() Sendt: 03-Oktober-2009 kl. 18:16 |
Jeg har et af ovennævnte tv, og kan ikke finde ud af hvilken dvb tuner der sidder deri. Har søgt nettet tyndt men det hjalp mig ikke noget. Jeg vil meget gerne kunne se de digitale signaler som bliver sendt på vores kabeltv. Er der nogen der ved om jeg har en dvb-c deri eller er der nogen der ved hvordan jeg så kommer til at se det :)
På forhånd mange takker |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Hej du kan se mere her , der er dvb-t mpeg2 tuner i...http://www.samsung.com/dk/system/tv/F86_series_dk.pdf MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Stephensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 38 |
![]() |
Det jo godt nok så :) bortset fra jeg så skal bruge en ekstren ting der kan lave signalet om fra mit kabel tv, til mit tv så jeg kan se digitalt tv. I må undskylde men jeg har slet ingen kendskab til alt det her digitalt noget, så har i en ide til hva jeg skal bruge for at se digitalt tv ? PFT Bo |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Det kommer an på hvem du har af tv udbyder , du burde kunne se på deres hjemmeside hvad du skal bruge , samt priser.... MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
ok jeg takker mange gange
|
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() |
Jeg har et Samsung m 86 som er lidt i famillie med dit, det har også indbygget DVB t mpeg 2 tuner, min antenneforening sender netop på et digitalt spejl med denne kodning så fjernsynet kan uden videre nappe det signal.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
![]() |
Problemet er at de vist kun sender i det analoge og så det som dvb c tuneren kan tage. Er lidt trist man har givet så mange penge for et tv som man troede var klar til det nye signal :(
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det kunne man have undgået ved at undersøge tingene nærmere før køb, så at man købte det som er kompatibelt med udbyderens signaler. De lokale forhandlere ved/skulle vide hvad det kræver. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
tja men når nu tvet er købt engang sidste år, der var der ikk rigtigt nogen her i byen der vidste noget, så må man jo bare købe...
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Som sagt er der intet TV som er skrotningsmoden pga manglende intern tuner . Enten kan man tilkøbe et cam modul - hvis tv´et er forberedt for det. Eller i værste fald skal man have en ekstern box imellem incl en ekstra remote . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er da en dårlig undskyldning, da det er KabelTV,den standard der bruges nu er den samme som er anvendt i flere år, ligeledes havde det været signalerne på DVB-T, så var de også fastlagt på det tidspunkt, så det var allerede der muligt at råde om hvad der skulle købes. Så endnu et tilfælde af at en forhandler/sælger der ikke har gjort sit job ordentligt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Du kan jo nemt sige det en dårlig undskyldning, men når jeg intet ved om det, og spørger mig frem til hvad jeg skal købe, kan jeg jo ikke gøre andet end at købe det de siger virker....... Kan jeg
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |