|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Rarenshoj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 26-December-2009 kl. 10:25 |
Hejsa,
Jeg faldt over den her og vil høre om der er nogen af jer der har erfaringer med den?
Hvor har i evt købt den?
Jeg kan ikke blive klog på om den er født med WiFi eller om det skal købes separat ved siden af.
|
|
Medion 27" (skod tv) :-), Yamaha RX-V 461, SUB10, SAT10
Media center WiFi,ethernet, internal Hdd 2 TB, USB external, Youtube, Flikr, Picasa, DTS HD, Toslink, HDMI 1.3, Bit torret, UPnP ;-) |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() |
Hej , jeg kender ikke produktet , men ude til venstre , når man åbner dit link , står der " where to buy " og Danmark er også med på listen med et par firmaer. Så du kan jo evt prøve at kontakte dem...
MVH
|
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Rarenshoj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
|
Medion 27" (skod tv) :-), Yamaha RX-V 461, SUB10, SAT10
Media center WiFi,ethernet, internal Hdd 2 TB, USB external, Youtube, Flikr, Picasa, DTS HD, Toslink, HDMI 1.3, Bit torret, UPnP ;-) |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() |
Den ser da spændende ud. Det ville da være fedt med indbygget wifi.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
MUR ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-December-2009 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg er også interesseret i denne maskine. Så den inde på mpcclub.com hvor den har fået god anmeldelse. Men jeg vil gerne have den med både blu ray og indbygget harddisk. Er der nogen der ved om man kan få det? Og om den er værd at købe ifht. en popcorn hour c-200?
Undskyld hvis det var et lille sidespor i tråden
|
|
![]() |
|
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() |
Jeg har nu haft den i et par måneder, og den virker top-dollar
![]() Redigeret af ajaj - 27-December-2009 kl. 22:09 |
|
![]() |
|
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
Samme historie her. |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
MrZed ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Jeg købte en prime 3.0 som en del af betatesten og er super glad for den.
Rigtigt fedt med mymovies, hvor den præsenterer covers og opdeler i genrer. Den er super til mvk og dvd iso filer, har ingen problemer haft - blue-ray iso kører lidt trægt i menuerne, men det virker og filmene afspilles uden problemer. Jeg benytter den i min hjemmebio, hvor jeg anvender de 5.1 analog ud til true hd lyd - vel den eneste medieafspiller der har den mulighed og kan afspille blue-ray iso med menuer. Det eneste problem er at vi er blevet så glade for den, at vi bliver nødt til at købe en mere til stuen - at bladre mellem filmene via covers er super for ungerne. (Man kan oprette link til netværksshare på afspillerens hovedmenu, så selv de små kan finde ud af det) se mere her omkring mymovies: http://www.mymovies.dk/how-to/written-documentation.aspx?Page=My%20Movies%20and%20HDI%20Dune |
|
![]() |
|
wukku ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juni-2009 Sted: Midtjylland Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Er det nogle der ved om man kan afspille .mts filer (fra f.eks. HD videokamera)? Jeg kan se at den understøtter .m2ts, men det står ikke noget om den understøtter .mts.
Hvad er forskellen på .mts og .m2ts?
|
|
![]() |
|
Stone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 333 |
![]() |
Lyder meget spændende. Hvoran er det mht. støj? Er der blæsere i maskinen - larmer harddisk og hvad med drevet, når man afspiller medier?
Mvh. Steen |
|
![]() |
|
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() |
Det er en 2½" HD, så Dune er tæt på lydløs
![]() |
|
![]() |
|
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
Nogen der har screenshot af menu'en ?
|
|
Samsung LE40M86BD
Samsung SMT-H3106 Pioneer VSX-LX51 Pioneer S-V50 7.1 Højttalersystem PS3 40gb Qnap TS-209 Pro II (2x 750GB) Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |