|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() Sendt: 28-Januar-2010 kl. 18:34 |
||
Hej alle sammen på recordere.dk… Jeg er i gang med at udtænke en ny film hjemmeside, da jeg
selv synes at der ikke rigtig er en god film side på dansk… Men jeg er lidt itvile hvad den skal hedde er
selv blevt lidt glad for ” MovieFox.dk ”
men hvad siger i til det, er det grammatiske rigtig. Og lyder det dumt med engelsk
også .dk. Betyder movie fox ikke film
ræven… På forhånd tak… |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Det er nok ikke så heldigt, da navnet er optaget
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() |
||
Navnet lyder godt - der er allerede en moviefox.org - har du set den?
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
||
ja men det er også .dk
|
|||
![]() |
|||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
||
Stadig ikke smart, da deres side sagtens vil kunne komme til at blive forvekslet. men du håber måske at folk kommer til at skrive moviefox.dk når de skal besøge moviefox.org? ![]() |
|||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det kan jeg godt se... Og hvis de ikke er fra danmark så skiver de nok ikke .dk...
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Har i måske et andet navn.. Skal være .dk, .com eller .net - Og navet skal have nådt med film at gøre
![]() |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() |
||
Betyder det noget om der er en .org side med samme navn? Hvis de ikke har registreret navnet som et varemærke, gør det vel ikke noget.
Men køb det hellere, inden andre kommer dig i forkøbet. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
||
Nu mente jeg nu også folk fra Danmark der ville besøge moviefox.org ![]() |
|||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
@McNiklas: jeg er ikke helt inde i varemærkereglerne, det må du selv undersøge. Jeg gætter på at varemærket skal registreres i hele verden for at man kan optage .com .org .co.uk osv.
Fx er der 16 forskellige firmaer der har registreret navnet "Firefox" http://www.tmview.europa.eu/tmview/welcome.html Redigeret af Brixen - 28-Januar-2010 kl. 20:32 |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Så har jeg købt MovieFox.dk
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Godt nok! Held og lykke med det. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |