|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
kmjdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-April-2010 Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 20-April-2010 kl. 22:51 |
|
Er der nogen der har fået WIFI til at fungere med andet end Panasonics dedikerede dongle ?
|
||
![]() |
||
nermink ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
|
Hej, jeg vil gerne høre om du fand ud af det med wifi dongle på Panasonic?
Skal den være den de anbefaller eller man kan bruge vilkårlig en? VH |
||
Mvh
nermink |
||
![]() |
||
beack ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-November-2009 Status: Offline Point: 46 |
![]() |
|
Ifølge denne side på panasonic.jp, kan en netgear dongle muligvis også bruges (sådan må man vel læse det?):
http://panasonic.jp/support/global/cs/tv/compatibility/usb/option2.html Hvis dette er korrekt, vil andre dongles muligvis også kunne bruges... /Beack Redigeret af beack - 19-August-2010 kl. 09:12 |
||
![]() |
||
HenrikKH ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 77 |
![]() |
|
Jeg bruger Panasonics til de 699 kr. Det streamer 100% uden hakker på min 10MB forbindelse. Bemærk dog der skal tilsluttes et kabel med stik hvis der skal sidde en HD eller et USB stik samtidig med i USB2 stikket. Man kan måske få en meget tynd dongle så man ikke behøver at kable?
Kablet medfølger dog Panasonics dongle.
Henrik
|
||
![]() |
||
kmjdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-April-2010 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Jeg bed også i det sure æble, og købte Panasonics egen dongle.
|
||
![]() |
||
nermink ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
|
Hej
Netgera har specielt udviklet wifi dongle til Panasonic viera http://www.netgear.com/about/press-releases/2010/20100811.aspx http://www.netgear.com/wifitv jeg kører selv på panasonic viera upåklageligt. vh |
||
Mvh
nermink |
||
![]() |
||
Albino Hippo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Virker netgear dongle så også, så jeg kan komme på min netværksharddisk?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
wifi dongle er bare kommunikations tunnel der sørger for wifi forbindelse, så vil jeg bestemt mene at du kan tilgå din netværksdrev.
|
||
Mvh
nermink |
||
![]() |
||
Albino Hippo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
computerne kan jo sagtens se drevet.
|
||
![]() |
||
HenrikKH ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 77 |
![]() |
|
Uden at være expert, vil jeg mene at det er TV'ets software der afgør indholdet på Viera Cast. USB Donglen opretter kun forbindelse til Panasonic, som så bestemmer indholdet.
Henrik
|
||
![]() |
||
nielsmc ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
|
Jeg har forbindelse via kabel til min netværksserver, og det virker uden problemer. Har du gjort den synlig? Er der forresten nogen der har prøvet at streame over wireless og kan sige om hastigheden er god nok til avi? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har kabel fra tvet til accespoint og netværksharddisken har og kabel ind i accepointet, så umiddelbart har jeg samme opstilling som dig. Mit virker bare ikke...
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |