recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vores første rigtige stue setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVores første rigtige stue setup

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
davidskp Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Emne: Vores første rigtige stue setup
    Sendt: 23-April-2010 kl. 17:00
SÅ er kæresten og jeg endelig ved at være færdig med at sætte tingene op i vores stue efter gulvlægning. Der mangler stadig lidt på væggene og noget grønt, men det skal nok komme :)

Jeg er fattig studerende så det er ikke toppen af poppen, men jeg er nu godt tilfreds med både performance og looks :)

Setuppet består pt. af:
  • LG 42PQ6000
  • KEF 5005.2 (ingen sub, kommer når pengene er der)
  • Sony STR-DB790 (arvet fra min kærestes far)
  • Airport Express til streaming af musik
  • Yousee boks
Jeg håber at kunne udvide med NAS og mediecenter i den kommende tid...igen når der er lidt mere luft på kontoen ;)

Og her er lidt billeder:

Jeg må indrømme at jeg ikke har den store forstand på højtaler-forstærker forhold så hvis der er nogen som har kommentarer til matchup'et er de meget velkomne - ligeledes hvis der er forslag til en god subwoofer der passer til KEF'erne til relativt billige penge :)

/dave 

Redigeret af davidskp - 23-April-2010 kl. 17:02
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2010 kl. 17:03
Hehe, det er næsten for pænt Clap

Men du må havde en akustik problem, bare vægge, ingen gulvtæppe og ingen gardiner  Question

Redigeret af Startrek - 23-April-2010 kl. 17:06
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2010 kl. 17:05
Tak spids det er sortTongue

Men et rigtigt flot og stilrent setup. Især kan jeg godt lide højttalerne. Men en rigtig flot stue må man sigeBig smile
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2010 kl. 17:15
Tak for kommentarene :)

Mht til akustikken så har du nok ret - og gulvtæppe skal der også være hvis det står til mig - jeg tror bare lige vi vil nyde synet af gulvet lidt efter at vi har slidt og slæbt i månedsvis for at få det lagt :p

Og det er ret sort ja, men jeg tror det ser voldsommere ud på billederne end i virkeligheden, og så mangler vi også en del af indretningen så tror nok det skal blive ok :)
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Point: 2423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2010 kl. 17:44
Oprindeligt skrevet af davidskp davidskp skrev:

Og det er ret sort ja, men jeg tror det ser voldsommere ud på billederne end i virkeligheden, og så mangler vi også en del af indretningen så tror nok det skal blive ok :)

Ja, det er kun et spørgsmål om tid før kæresten fylder op med fyrfadlys, orange pelikanfigurer og et væld af farvestrålende puder.. LOL
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2010 kl. 17:55
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Ja, det er kun et spørgsmål om tid før kæresten fylder op med fyrfadlys, orange pelikanfigurer og et væld af farvestrålende puder.. LOL

Og stor plante foran højtaler (det er set før) og noget til at dække beghøjtalar med LOLLOLLOL
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Point: 1426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2010 kl. 18:00
rigtig fin stue hvis du skal holde stilen så kig efter en kef htb2 som normalt er med det sæt har den selv spiller kanon godt og designet er lige i skabet
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2010 kl. 18:04
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Og stor plante foran højtaler (det er set før) og noget til at dække beghøjtalar med LOLLOLLOL

Jamen jeg har hørt der er tilbud på roundup i den lokale spar - man kan jo godt hjælpe til med at vande demWink

Rigtig fin stue må jeg sige. Det er dog et meget lavt møbel til dit udstyr - har det problemer med at være derinde? - der må også blive ret varmt derinde når du sætter det hele i gang..?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2010 kl. 18:26
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jamen jeg har hørt der er tilbud på roundup i den lokale spar - man kan jo godt hjælpe til med at vande demWink

Rigtig fin stue må jeg sige. Det er dog et meget lavt møbel til dit udstyr - har det problemer med at være derinde? - der må også blive ret varmt derinde når du sætter det hele i gang..?

Der er fint plads til udstyret som det er nu - men der kan nok ikke være meget mere før det bliver presset. Mht. varme har jeg ikke oplevet nogle problemer endnu...men har heller ikke haft skruet max op for surround'en i længere tid endnu.
Til top
Simsalabim[DK] Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Oktober-2007
Point: 618
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2010 kl. 15:19
Det ser lækkert og stilrent ud :-) Fedt setup! Kan godt lide maleriet, der lige giver rummet nogle varme farver Smile
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2008
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2010 kl. 16:30
Sofabordet ser temmelig specielt ud. Var det muligt at se et enkelt eller to billeder af det? Og eventuelt lidt info om købssted og pris?

Ellers et lækkert setup. Er selv studerende på SU så kender udmærket problemet med kontoen og hifi. 
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Point: 545
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2010 kl. 16:39
Lækkert setupTongue
Hvad er det for et møbel og hvor er det købt henne?
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu