|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
TheCrazyGolfer ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 263 |
![]() Sendt: 29-December-2005 kl. 19:02 |
Hejsa. Jeg leder forgæves efter en forhandler i Danmark, der kan levere noget billigt papir, altså det man bruger til at brænde på covers. Kan I anbefale nogen? |
|
Samsung UE48HU7505 48" TV
Sonos Playbar Sonos Subwoofer Sonos Play 1 baghøjtalere Chromecast Ultra Waoo smart wifi 300/300MB 100% streaming - ingen TV boks eller antennekabler |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Øh, mig ikke forstå - du ønske at brænde papir på covers?!??!?!?? Er det almindeligt printerpapir du mener, er det specialpapir som er perforeret i den rigtige størrelse til DVD covers, eller hvad er det du mener? |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
TheCrazyGolfer ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 263 |
![]() |
Sorry, udtrykte mig vist ikke klart nok Det er til at printe ud og kliste på selv dvd skiven (I min dårlige skribentverden = covers) |
|
Samsung UE48HU7505 48" TV
Sonos Playbar Sonos Subwoofer Sonos Play 1 baghøjtalere Chromecast Ultra Waoo smart wifi 300/300MB 100% streaming - ingen TV boks eller antennekabler |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
Tja, det er heller aldrig rigtig lykkedes mig at finde dem i specielt billige udgaver - det er faktisk en smule dyrt.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Drop det ! De løsner sig efter et par år og så kan skiven ikke længere bruges, det gælder LabelIt, HP og Neato. Og så hedder det altså labels og de printes i en printer. I øvrigt de covers-'prik-ud' ark (A4) som Niele sælger er stinkende dårlige. /MichaelS
|
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Ja og i mellemtiden, altså mens label'en stadigvæk sidder på DVD skiven, er der overordentlig stor risiko for at skiven enten ikke kan læses eller kun med stort besvær kan læses. Dette er rapporteret igen og igen i diverse fora. Jeg har ikke selv prøvet dette med DVD skiver, for jeg lærte nemlig lektien med en række CD skiver som næsten ikke kunne læses et stykke tid efter at der var påklistret labels. Samme problem eksisterede ikke på tilsvarende CD'er uden påklistrede labels! Nøjes enten med at skrive på DVD skiven med en tusch, eller køb særlige printbare DVD skiver og en printer der kan printe på dem. |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Kan kun give både "MichaelS" og "DrageMester" ret. Disse "Labels" produkter "dutter" ikke. Jeg har lavet adskillige skiver, godt nok CD-rom m. musik, men alle dem med påklæbet labels, kan ikke længere afspilles, for som sagt, enter sidder etiketten løs, el. også er limen trængt ned i pladen, og har ødelagt den. (Det er ihvertfald det jeg har fået at vide, der sker.) Den sidste type jeg købte, skulle endda være en "profesionel" type, som var ret dyr, men resultatet er det samme. Som sagt, så nøjs med at skrive på skiverne, med en speciel pen, lavet til formålet. |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Ellers kan jeg anbefale LightScribe teknologien
http://www.lightscribe.com/ Skiverne er stadig pænt dyre, men hvis det er til noget der skal gemmes, se prof. ud etc. så er det cool nok. VH Claus |
|
![]() |
|
Prepsi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
- Og en anden ting: Efter at have sat labels på nogle cd-skiver, blev de så tykke, at de ikke længere ville ud af min bilradio når jeg trykkede Eject-knappen. De skulle pilles ud med stort besvær med noget pincet-agtigt værktøj.
Mvh Preben |
|
![]() |
|
Svante221 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Sweden Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Labels kan ni köpa här.
De är rigtig gode och billige. Vet dock ej om de säljer till danmark. |
|
Nope
|
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
hhmmmmm Jeg har brugt mange Neato CD/DVD Labels fra Fellowes som jeg har købt i Computercity til 99 kr for 100 stk. Har aldrig haft problemer - endnu da..... Redigeret af vipmlo |
|
![]() |
|
A.Morup ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
![]() |
Full-face printbare skiver (f.eks. Verbatim), en Canon Pixma printer og - ikke mindst - en gang spray, så har du en CD/DVD med det flotteste print og som kan tåle en tur i opvaskemaskinen (hvis det er det du ønsker!). Jeg ved ikke om spray påvirker skivens levetid i negativ eller positiv retning, men resultatet ser bare flot ud!!! Husk at spraye i et absolut støvfrit miljø - gerne udendørs! Skiven behøver kun et tyndt lag og er tør på 3 minutter. Placer evt. i et gammelt CD-cover uden låg når du skal spraye... Med venlig hilsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |