|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() Sendt: 03-Marts-2011 kl. 20:49 |
Jeg har en umådelig langsom internetforbindelse på min PS3. Når jeg prøver den indbygget test af hastighed får jeg det til ca. en 2 mbit linie i download (har en 10mbit linie) og en 1 mbit upload (hvilket jeg har, så det er ok).
Der er ingen problemer med hastigheden på nogen af mine PC'er, her downloader de med det linien kan trække. Jeg har prøvet snart sagt alle de muligheder jeg overhovedet har kunnet finde på nettet, bl.a åbne forskellige porte, bruge DMZ på PS3 så den kører udenom routeren og slået medie server fra, men intet har hjulpet. Så nu spørger jeg så de kloge hoveder herinde om der evt kan findes en løsning, eller jeg har en defekt PS3 ![]() Skal lige siges jeg bruger kablet internetforbindelse. |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
jan160674 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 504 |
![]() |
Tror ikke du skal ligge noget i det den måler. Jeg har 20mb, den måler aldrig i nærheden af det. Men jeg har ingen problemer med at streame musik, online spil etc. Så rent praktisk tror jeg ikke det har betydning.
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Der er mange der har samme problem. Det virker til at være selve konsollen det er galt med ?
|
|
![]() |
|
jan160674 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 504 |
![]() |
Der er i hver fald noget galt med den måling. Min måler helt forskelligt, fra gang til gang, selvom der ikke er andet der belaster nettet. Desuden viser den nogen gange højer upload en download hos mig. Selvom jeg har en 20/2mb.
Men når jeg f.eks. downloader en ny update går det langt hurtigere end det den hastigheds måling viser.
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Det er rigtigt, men den måler nu altid stort set det samme. Desuden tager det også en krig at hente demoer og jeg kan heller ikke se baseball i HD kvalitet, hvilket der ikke er problemer med på min PC, så jeg er nu temmelig overbevist om at målingen er forholdsvis korrekt. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er også det jeg efterhånden er kommet frem til ![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
![]() |
På PS3eren kan du under Internetfunktionen, prøve at åbne TDC's hastighedstest: www.hastighedstest.tdc.dk
Det har fjernet noget af min tvivl. Tror at den simple kabeltest på selv PS3eren modtager (og sende) pakker, der ikke er beregnet til nutidens "store hul" |
|
![]() |
|
![]() |
Igen, det får jeg ikke hurtigere download af eller baseball i HD. |
|
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
![]() |
Manuel eller automatisk IP?
|
|
![]() |
|
![]() |
?? |
|
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Har du prøvet at teste din forbindelse med en PC?
|
|
![]() |
|
![]() |
Som allerede skrevet så er der ingen problemer på mine PC'er. Jeg prøvede igår at hente 3 demoer på min PS3 og 1MB tog meller 4 og 5 sekunder målt over flere tidspunkter i løbet af dagen, mens det tager mellem 1,1 og 1.3 sekunder på min PC. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |