Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
tomp
Junior bruger
Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
|
Emne: Temapakke Sport Føler mig snydt Sendt: 16-Marts-2011 kl. 16:46 |
Der er kun 3 sport kanaler i den )-: Eurosport 1 2 tv sport viasat golf.
og kanaler jeg ikke kan forstå er i pakken under Sport. Discovery Chanell TV2 Charli TV2 Film ved ikke hvad de 3 kanaler har med Sport at gører.
og kanaler der sender sport tv3 tv3 plus kanal 4 kanal 5
Kanaler jeg håber kommer i pakken sport Eurosport 2 Gerne HD Eurosport 1 HD Tv2 Sport HD TV2 Prime league Espn
Er der barer mig der er et brokke hovde eller føler i jer også snydt over pakken sport
Thomas
|
 |
cnn3
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
|
Sendt: 16-Marts-2011 kl. 16:55 |
Det fremgik vel på forhånd hvilke kanaler pakker indeholdt, eller huh? Du skal vel ikke regne med en carte blanche check på alt sport...
|
mvh Christian
|
 |
tomp
Junior bruger
|
Sendt: 16-Marts-2011 kl. 17:01 |
hva skam godt klar over hvad for kanaler der hva i pakken. men at kalde det en sport pakke syndes jeg er et stort ord at bruge når det ikke kun er sport.
|
 |
Gun
Bruger
Oprettet: 30-Marts-2010
Sted: Aalborg
Point: 133
|
Sendt: 16-Marts-2011 kl. 17:22 |
Igen forsøges der jo at ramme et bredt publikum. Og den pakke hælder jo mere mod sport end de øvrige, hvorfor det er oplagt at kalde den det.. Kanalsammensætningen er jo også lavet udfra prisberegninger.. og jeg er NÆSTEN sikker på at kanalsammensætningen har en del med din lokale antenneforening at gøre, hvorfor det vel (endnu engang, for dit vedkommende, er her du skal smide din klage). Her i Aalborg er jeg kun træt af at mangle Canal 9 (Har 6'eren, Eurosport 2 og ESPN). Mener at have læst at du ikke kan finde en hjemmeside på din antenneforening - men lur mig om ikke du kan finde en formand eller et medlem med en email- eller postadresse. Ellers er der sikkert hjælp at hente herinde..
|
 |
Brixen
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2004
Status: Online
Point: 6693
|
Sendt: 16-Marts-2011 kl. 17:28 |
Så kig på HD pakken - der er 5 sportskanaler.
|
Venlig hilsen KB
|
 |
Rikkesfar
Bruger
Oprettet: 16-December-2007
Point: 130
|
Sendt: 17-Marts-2011 kl. 08:53 |
Meningen med temapakkerne er jo at du har grundpakken (lille pakke) fra din antenneforening, og kan så tilkøbe en eller flere digitale temapakker efter dine interesser i stedet for at købe stor pakke fra antenneforeningen.
Temapakkerne vil derfor altid stort set afspejle indholdet af fuldpakke, og du skal nok forvente at hvis en kanal af en eller anden grund forsvinder fra fuldpakken, så forsvinder den også fra temapakken. Har selv prøvet det med Eurosport, hvor den blev stemt ud af fuld pakke. Jeg købte så temapakker kun for at konstatere at Eurosport også forsvandt derfra kort efter (på det tidspunkt var Stofa ikke helt skarp på det område, det var dem der anbefalede at jeg købte temapakke for at få Eurosport igen, men de fjernede først Eurosport efter min 14 dages fortrydelsesret, så jeg hang på ubrugelige temapakker i 6-12 mdr.)
Hvis du har fuldpakke kan du få alle 3 digitale temapakker "billigt" fordi du alligevel har kanalerne i forvejen, men for at du ikke skal føle dig totalt snydt, puttes der nogle af de "smalle" kanaler på.
Forvent derfor ikke de kanaler du efterlyser i temapakker, de kommer kun hvis du samtidigt har dem i fuld pakke.
PS. Der hvor jeg kommer fra har vi kun lille og fuld pakke. Så hvis din antenneforening har 3 eller flere pakker som f.eks. AN så er temapakkerne måske mere relevante, men princippet tror jeg er det samme.
Redigeret af Rikkesfar - 17-Marts-2011 kl. 14:08
|
 |
tomp
Junior bruger
|
Sendt: 17-Marts-2011 kl. 12:31 |
jeg får skam 3 pakker for 48 kr mener jeg det er. det er en ok pris og klager ikke over prisen men over navnet sport pakke. den enste kanal jeg har fået er Viasat golf, men syndes når man køber en tilægspakke så burde man få nogle kanaler som andre ikke har adgang til uden de skal ud og købe den pakke. lige som med HD pakken, den siger hvad jeg få HD kanler og ikke andet
|
 |
Rikkesfar
Bruger
Oprettet: 16-December-2007
Point: 130
|
Sendt: 17-Marts-2011 kl. 14:15 |
tomp skrev:
jeg får skam 3 pakker for 48 kr mener jeg det er. det er en ok pris og klager ikke over prisen men over navnet sport pakke. den enste kanal jeg har fået er Viasat golf, men syndes når man køber en tilægspakke så burde man få nogle kanaler som andre ikke har adgang til uden de skal ud og købe den pakke. lige som med HD pakken, den siger hvad jeg få HD kanler og ikke andet
|
Jeg giver dig ret, og derfor holder jeg mig væk fra temapakkerne. Din antenneforening har sikkert ikke andre kanaler at vælge imellem, men er nødt til at inddrage nogle som ikke har med sport at gøre for at det ikke skal se dumt ud med en pakke med 3 kanaler.
Dem med lille pakke får dog lidt ud af det, men skal jo også betale en helt anden pris for sport temapakken (ca 150,- til 180,-)
|
 |
tomp
Junior bruger
|
Sendt: 18-Marts-2011 kl. 06:52 |
ja jeg hav håbet at man kunne købe den lille tv pakke og så købe de 3 tema pakker for 48 kr så ville man have de sammen kanaler. men det må man ikke, helt dumme er de sku ikke i stofa for at få flest penge ud af os
|
 |
Gun
Bruger
Oprettet: 30-Marts-2010
Sted: Aalborg
Point: 133
|
Sendt: 18-Marts-2011 kl. 13:34 |
tomp skrev:
ja jeg hav håbet at man kunne købe den lille tv pakke og så købe de 3 tema pakker for 48 kr så ville man have de sammen kanaler. men det må man ikke, helt dumme er de sku ikke i stofa for at få flest penge ud af os
|
Hvorfor i alverden skulle de dog det? Et hvert firma ville jo tabe boksen på det!
|
 |
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
|
Sendt: 18-Marts-2011 kl. 13:39 |
Stofa er ikke helt så lang fremme som You See, hos dem kan man have Grundpakke, og så købe extra kanaler til efter behov.
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
 |
detlef
Guld medlem
Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
|
Sendt: 18-Marts-2011 kl. 14:14 |
Radiomanden skrev:
Stofa er ikke helt så lang fremme som You See, hos dem kan man have Grundpakke, og så købe extra kanaler til efter behov. |
Er det ikke det man kan med Stofa Flex TV?
|
 |