recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Formel 1 på TV3+HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFormel 1 på TV3+HD

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1600
Direkte link til dette indlæg Emne: Formel 1 på TV3+HD
    Sendt: 27-Marts-2011 kl. 14:55
Lige et hurtigt spørgsmål til dagen F1.

Er der nogen der kan bekræfte om F1 på 3+HD bliver sendt i 5.1?

Pga. malerarbejde har jeg pt. min surroundhøjttalere afmonteret, men kommentatorene kørte kun i center. Er der noget om snakken? Tongue

PFT 
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2011 kl. 15:18
Ja det blev det

Rigtig fin udsendelse fra TV3   HD + 5,1 lyd    så er der noget ved F1
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2011 kl. 15:33
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Ja det blev det

Rigtig fin udsendelse fra TV3   HD + 5,1 lyd    så er der noget ved F1

SUPER, tak. Så er der lang tid til 10. april 
Til top
ZackGem Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 842
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2011 kl. 15:46
Jep - fin lyd og billede faktisk.
Havde besluttet at give Viasat en chance mere.
Men da 3. reklamepause kom, kom jeg i tanke om hvorfor jeg hele sidste år så det på BBC i stedet.
Så jeg så slutningen på BBC - og den hedder også BBC fremover. Ind til det en dag igen bliver sendt på en kanal uden reklamer midt i en live udssendelse hele tiden!
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6286
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2011 kl. 16:14
Ja det er rigtig godt at det bliver sendt i HDSmile. Jeg snød lidt i dag , det var jo tidligt om morgenen , sommertid og alt det der...Så jeg optog det på harddisken og så det ca 30min forskudt , og kunne på den måde springe reklamerne overSmile....
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2011 kl. 16:49

Oprindeligt skrevet af ZackGem ZackGem skrev:

Men da 3. reklamepause kom, kom jeg i tanke om hvorfor jeg hele sidste år så det på BBC i stedet.
Så jeg så slutningen på BBC - og den hedder også BBC fremover. Ind til det en dag igen bliver sendt på en kanal uden reklamer midt i en live udssendelse hele tiden
!

Det bliver måske ikke længere muligt, der er meget der skal spares væk især på sport, det overvejes kraftigt at spare F1 væk, da det koster €46 milioner på årsplan, det har de ikke råd til. Det bliver så nok ITV der overtager det igen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
ZackGem Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2011 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Ja det er rigtig godt at det bliver sendt i HDSmile. Jeg snød lidt i dag , det var jo tidligt om morgenen , sommertid og alt det der...Så jeg optog det på harddisken og så det ca 30min forskudt , og kunne på den måde springe reklamerne overSmile....
MVH

Men du går stadig glip af 15-20 minutter race.
Prøv at gøre det samme i en fodboldtkamp. At plukke 5 minutter ud en 4-5 gange. Så er der garanteret ballade.
Til top
ZackGem Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2011 kl. 17:17
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Så jeg så slutningen på BBC - og den hedder også BBC fremover. Ind til det en dag igen bliver sendt på en kanal uden reklamer midt i en live udssendelse hele tiden
!

Det bliver måske ikke længere muligt, der er meget der skal spares væk især på sport, det overvejes kraftigt at spare F1 væk, da det koster €46 milioner på årsplan, det har de ikke råd til. Det bliver så nok ITV der overtager det igen.

Det har jeg godt læst.
Så må kampen gå ind på en ny leverandør hvis det sker :-)

Det groteske er, at selv om man betaler ca. 100kr hos viasat og så streamer løbet online. Så får man sku stadig reklamerne!
Det prøvede jeg sidste år.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2011 kl. 17:43

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

MVH

Men du går stadig glip af 15-20 minutter race.
Prøv at gøre det samme i en fodboldtkamp. At plukke 5 minutter ud en 4-5 gange. Så er der garanteret ballade.
Det er rigtigt , men lige nu er jeg bare glad for at det er i HD på TV3+ . Men klart , jeg ville da hellere end gerne undvære reklamerne , men så stiger priserne jo....det er ikke let....
MVH
Til top
KasperH Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juli-2006
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2011 kl. 22:00
Hej alle sammen

Som Producer på F1 varmer det rigtig meget, at i syntes godt om vores tiltag med løbet i HD og 5.1.

Reklamer kan jeg desværre ikke gøre noget ved, dog prøver vi at lægge dem så vi går glip af så lidt som muligt...
Under løbet SKAL vi afvikle 4 breaks, de er dog korte og har typisk i dur. på ca. 2 min altså ialt ca 8 min.

Hvis vi selv kunne vælge ville vi jo ikke have reklamer... Men på den anden side er de altså med til at betale gildet.

Håber at i også kigger med om 2 uger på trods af det lidt kedelige tidspunkt!

Xbox 360, HTPC, panasonic 42pz85 og så er der jo og så alt det andet man får samlet sammen...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2011 kl. 22:22
Skal da nok se med , men det er lidt lettere når de kommer til Europa...Og ja , reklamer betaler gildet , vi betaler rigeligt selvLOL....
MVH
Til top
Moef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Januar-2005
Point: 909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2011 kl. 03:18
Super fedt med F1 i HD.
Core 2 quad Q6600, 4GB DDR2 ram, 2 x Seagate 7200x10 400gb HD, WinXP pro + SP3, win7 64bit

Samsung LE40C755, Sony HX-910/1010/1020, Sony Vegas / DVD Architect, VirtualDub, Womble MPEG wizard
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu