recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV3PLUS dækket.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV3PLUS dækket.

Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
Ckhansen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 177
Direkte link til dette indlæg Emne: TV3PLUS dækket.
    Sendt: 15-Maj-2011 kl. 22:14
Som vaske ægte fodbold fan så jeg FCM BIF her til aften på viaskavts TV3PLUS.

Men sytes efterhånden det er en skilte skov med alt for mange forskellige budskaber her og der på skærmen.

I toppen er logoet samt ur og stilling, og i bunden står der onside samt Viaplay og samttidigt kommer der forskellige odds og forskellige info bjælker i bunden.

Er det kun mig der syntes det er helt vild forstyrende med alle de budskaber om, at jeg skal tilkøbe dit og dat, når man betaler formuer for at se det almindelig indhold på sådan en kanal?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2011 kl. 22:41
Der er jo en grund til at folk fravælger betalings TV. Jeg er selv én af dem Tongue
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19464
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2011 kl. 22:52
Oprindeligt skrevet af Ckhansen1 Ckhansen1 skrev:

Er det kun mig der syntes det er helt vild forstyrende med alle de budskaber om, at jeg skal tilkøbe dit og dat, når man betaler formuer for at se det almindelig indhold på sådan en kanal?

Du betaler nok ikke helt formuer nok....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
taj59 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Oktober-2009
Sted: Denmark
Point: 373
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2011 kl. 16:20

Men sytes efterhånden det er en skilte skov med alt for mange forskellige budskaber her og der på skærmen.

I toppen er logoet samt ur og stilling, og i bunden står der onside samt Viaplay og samttidigt kommer der forskellige odds og forskellige info bjælker i bunden.

.
ja det er pisse ireterendeAngryjeg vil kun have ur og stilling, og ser det på YouSee Cabel net, så hvorfor fanden skal man så se Viaplay stå nederst i højre hjørenAngrygodt at man snart får sin 65 tommer skærm,så kan man måske se lidt mere,end jeg kan nu på min 32"Wink
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2011 kl. 16:25
Oprindeligt skrevet af taj59 taj59 skrev:

.
ja det er pisse ireterendeAngryjeg vil kun have ur og stilling, og ser det på YouSee Cabel net, så hvorfor fanden skal man så se Viaplay stå nederst i højre hjørenAngrygodt at man snart får sin 65 tommer skærm,så kan man måske se lidt mere,end jeg kan nu på min 32"Wink
Ja, og når du er på 3+ hd, så er der noget i alle fire hjørner.Ouch 
Bare det var mig, som fik en 65"Cry
Mvh
Flemming Larsen
Til top
taj59 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2011 kl. 16:32
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

.
Ja, og når du er på 3+ hd, så er der noget i alle fire hjørner.Ouch Det er der jo også på 3+ 
Bare det var mig, som fik en 65"Cry
-
ja Flemming forstår da godt, at du er misundeligBig smilemen nu fik jeg ikke en, men skal nok betale for enWinkmen 3+hd ser jeg sjældent, fordi lyden er simpelt for dårligThumbs Downden er meget lav iforhold til 3+ så jeg ser bold osv på denne kanal, og billede er fint selv uden at være i hdWink

Redigeret af taj59 - 16-Maj-2011 kl. 16:34
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3792
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2011 kl. 16:34
Ja, tv udbyderne gør alt for, at plasma tv ejere skal have burn in på skærmen.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2011 kl. 16:38

ja Flemming forstår da godt, at du er misundeligBig smilemen nu fik jeg ikke en, men skal nok betale for enWinkmen 3+hd ser jeg sjældent, fordi lyden er simpelt for dårligThumbs Downden er meget lav iforhold til 3+ så jeg ser bold osv på denne kanal, og billede er fint selv uden at være i hdWink
Misundelse er en grim ting.LOL 
Jeg så det også på sd kanalen, men synes at lyden er blevet en del bedre her på det sidste, så nu tager jeg den der. Men det pisser mig lidt af med det store logo. Som om man ikke ved hvor man er.Ouch
Mvh
Flemming Larsen
Til top
taj59 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2011 kl. 16:38
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Ja, tv udbyderne gør alt for, at plasma tv ejere skal have burn in på skærmen.
Ja det var lige det,jeg tænkte på,da jeg så alle de banner, selv om jeg mener at ha læst, et sted at VT30 ikke ville få det problem, pga deres nye fosforQuestion
Til top
taj59 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2011 kl. 17:04
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Misundelse er en grim ting.LOL 
Jeg så det også på sd kanalen, men synes at lyden er blevet en del bedre her på det sidste, så nu tager jeg den der. Men det pisser mig lidt af med det store logo. Som om man ikke ved hvor man er.Ouch
noget helt andet Flemming, nu hjalp du jo mig med vinkel Hdmi kablerThumbs Upmen nu er jeg ude efter et usb forlænger kabel med 90 grader vinkelQuestionhvor får man fat i sådan et, på 65VT30Y sidder der to usb porte i sinden af tv, men det nr 3 sidder bag på tv'et, og mit tv skal helt ind til væggen, så derfor vil jeg trække, et usb kabel ned til mit Clic møbel, så jeg kan tilslutte en usb enhed her.
sorry for out of topic spørgsmålWink
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Point: 3792
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2011 kl. 17:06
Problemet er der endnu, blot reduceret betragteligt i forhold til VT20. Den nye fosfor er et tilbageskridt, hvis man sammenligner tv modellerne uden 3D funktion, for ikke at tale om de ældre modeller.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem