|
|
Besvar ![]() |
Side 123 23> |
Forfatter | ||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() Sendt: 12-Juni-2009 kl. 13:00 |
|
Så er ASRocks Ion model på markedet med en Atom dual core atom 330 processer. Den koster i UK omkring 2.500 (Inkl. VAT) med bl.a.: ... men uden OS... http://www.zonetronics.com/products/IONSTAR_330_SFF_PC_BLACK _DC_ATOM_330_ION_DX10_GFX_2GB_320GB_DVDRW_NO_O_S-36848-0.htm l http://www.asrock.com/nettop/spec/ION%20330.asp
Redigeret af miri - 12-Juni-2009 kl. 15:34 |
||
miri
|
||
![]() |
||
Kanee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Status: Offline Point: 94 |
![]() |
|
![]() |
||
xeon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
|
Sjovt jeg sad lige og luret på den for et par timer siden.
|
||
![]() |
||
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
![]() |
|
Der er efterhånden mange muligheder for et mediacenter til en okay pris.
Qnap nmp-1000 skulle komme senere på året til en pris omkring 3.000 kr. Har lige set en tvix 6500A til 2199 kr. Og en WD TV koster omkring 700 kr. Og Acer Aspire Revo koster 2199 kr. Og nu denne til en god pris også. Har læst nogle reviews af den og den kan umiddelbart afspille HD uden brug af hardware acceleration pga, dual core cpu'en. Spændende, spændende. Men alle de valg gør det jo lidt svært. Personligt venter jeg meget spændt på qnap'en. Men har svært ved at vente mere ![]() |
||
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny Yamaha RX-V473 |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Ingen FireWire, ingen PCI = Ingen FireDTV Var ellers lige ved at glæde mig |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
|
har den optisk udgang til lyd, altså ikke kun hdmi port men også toslink eller spdif?
|
||
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
||
![]() |
||
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
|
Lige bortset fra højden på kabinettet slår den jo både Asus og Acer på alle områder, ser squ godt ud.
Redigeret af ridderdk - 13-Juni-2009 kl. 00:40 |
||
![]() |
||
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() |
|
Havde egentlig besluttet mig for en acer revo men så kom den bavian som jeg synes ser ret spændende ud. Det er sikkert et dumt spørgsmål men hvordan styrer man sådan en maskine? Skal man have fat i f.eks en diNovo mini tastatur eller noget andet? /Dorf
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
Nu er det ikke en ny type pc på markedet, det er bare en PC i en brødkasse med kaffeholder. og den har jo eksisteret i mange år bare ikke samme dimensioner. Så du kan sætte dit USB keyboard til ligesom på andre PC'r idag. |
||
![]() |
||
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() |
|
Ja jeg tænkte nok det var sådan men ville lige høre eksperterne.
|
||
![]() |
||
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
![]() |
|
Denne er også min nye favorit
![]() Eneste problem for mig, da jeg gerne vil køre XBMC, er at der kun er hardware acceleration under Linux. Og vil egentlig helst køre Windows. |
||
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny Yamaha RX-V473 |
||
![]() |
||
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
|
nåh vikrer CUDA ikke med windows under XMBC?
|
||
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 23> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |