recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - James Bond Blu- ray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

James Bond Blu- ray

Besvar Besvar Side  123 24>
Forfatter
Besked
MF1971 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 512
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MF1971 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: James Bond Blu- ray
    Sendt: 31-August-2012 kl. 16:30
Jeg kan ikke se det har stået herinde, men det er endelig blevet bekræftet at boxen fra england HAR danske undertekster og kan erhverves for ca. 800,- i stedet for herhjemme for ca. 1400,- Smile

Se under de enkelte film for info....
Mvh

Michael/MF1971

Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 16:43
Det har ikke stået her. Men det er jo bare super lækkert.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-April-2007
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 16:55
Hey.. kan man ikke købe dem i bokse med 3 i?? Købte den gule og den blå og den grå boks,men har ikke set flere siden?? Og det er jo laang tid siden..Smile
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af kimols kimols skrev:

Hey.. kan man ikke købe dem i bokse med 3 i?? Købte den gule og den blå og den grå boks,men har ikke set flere siden?? Og det er jo laang tid siden..Smile
De stoppede, da selskabet var ved at gå konkurs.Ouch Nu kommer der så en boks, med hele serien. Der er ikke noget om, at man kan købe de resterende enkeltvis.

Der har også været en debat tidligere.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 17:04
@MF1971 Super info, tak for det! 93 £ for dem der endnu ikke har set tilbuddet, incl dansk moms og forsendelse.
mvh Infinity
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 17:16
Jamen så kan jeg jo bare læne mig tilbage og vente.........
Bestilte hos amazon for mdr sidenTongue
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 17:17

Jo! Du må gerne købe mine 4 boxe LOL
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 17:18
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jo! Du må gerne købe mine 4 boxe LOL

Hehe,og hvad indholder de så??
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 17:21
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

De stoppede, da selskabet var ved at gå konkurs.Ouch Nu kommer der så en boks, med hele serien. Der er ikke noget om, at man kan købe de resterende enkeltvis.

ØVkai...Takker... Hva ska man så med de 3 bokse man har i forvejen???Ouch
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 17:21
Ja jeg får også første udgivelserne til overs, de er næppe noget værd.
Og så har jeg Never Say Never Again regionsfri, dog uden danske undertekster.
mvh Infinity
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 17:23

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

ØVkai...Takker... Hva ska man så med de 3 bokse man har i forvejen???Ouch
Prøve at sælge dem for en slik. Jeg har de 13 bond film, som er kommet. Men har bestilt denne boks. Og tog så lige hurtig levering, så den kommer hurtigt.Embarrassed
Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 17:23
Ja jeg tror Køb/Salg Forum'et blir' oversvømmet med de første 13 udgivelserLOL

Redigeret af Kampus - 31-August-2012 kl. 17:24
Til top

Besvar Besvar Side  123 24>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu