|
Star wars Blu-ray box |
Besvar | Side 123 26> |
Forfatter | |||||||||||||||||||||
Michael MS
Ny bruger Oprettet: 17-Juli-2011 Sted: Århus Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-September-2011 kl. 14:20 |
||||||||||||||||||||
Kæmpe pris forskel på Star Wars: The Complete Saga box
Laserdisken.dk 899,- kr + porto Gucca.dk 799.95,- kr + porto Coolshop.dk 729,- kr fri porto og prisgaranti Elgiganten.dk 689,- kr fri porto Play.com ca.634,- kr fri porto Der er rigtig mange penge at spare, rundt omkring. |
|||||||||||||||||||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||||||||||||||||||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
+ at du får en limited Edition film cell med
|
|||||||||||||||||||||
johnny57
Guld medlem Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 958 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Ja men har vi fået svar på om der er danske tekster på ? der kører ihvertfald diverse tråde rundt omkring.
|
|||||||||||||||||||||
Med venlig Hilsen
Johnny |
|||||||||||||||||||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Der er en herfra, som har fået bekræftet det, fra amazon. Så den skulle gerne have det.
|
|||||||||||||||||||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||||||||||||||||||
Henning B
Bruger Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Nu har jeg bestilt den,så må vi se... Der står jo på deres hjemmeside at der er Dk tekst og hvis ikke må de jo have den i gen..
|
|||||||||||||||||||||
Benq W1060.Epson EH-TW7000 .Samsung BD-H8900. ONKYO TX-NR696. Harbo Sat 10, 5.2.1 Atmos og Klipsch R-112SW Sub. 110 tommer Hvid væg .
|
|||||||||||||||||||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Du skal have lavet om på din betalingsmetode. Efter kursen på £, så skal den kun koste 510kr. Men når man betaler, så man kan se prisen i dk kr, så bliver det dyrere. |
|||||||||||||||||||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||||||||||||||||||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Er det ikke fordi man bruger Amazon valuta omregner at den kommer op på 529kr?
|
|||||||||||||||||||||
Henning B
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Hmmm. ligegyldig hvad om jeg vælger at betale i pund så koster den stadig 59,76/529 kr....
Redigeret af Henning B - 06-September-2011 kl. 16:16 |
|||||||||||||||||||||
Benq W1060.Epson EH-TW7000 .Samsung BD-H8900. ONKYO TX-NR696. Harbo Sat 10, 5.2.1 Atmos og Klipsch R-112SW Sub. 110 tommer Hvid væg .
|
|||||||||||||||||||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Underligt. Men jeg kan huske, at jeg altid betalte lidt mere, end normalt før jeg lavede min om, til at betale i £. For så er det bankens vekslekurs der gælder.
|
|||||||||||||||||||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||||||||||||||||||
Henning B
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Nu må vi se når de trækker pengene.. Det bliver nok kun billigere
|
|||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Lige gyldigt hvad så er det alligevel billigere end i Danmark
Men hvis man kan sparer 20kr så er det selvfølgelig det man gør
|
|||||||||||||||||||||
Besvar | Side 123 26> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |