|
Humax BXR HD software rettelser |
Besvar | Side 123 8> |
Forfatter | |
gertkh
Bruger Branchemedlem Oprettet: 21-December-2011 Status: Offline Point: 146 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Januar-2012 kl. 10:19 |
Jeg har følgende stående på min liste
Software fejl:
Lad mig køre om i har andet. Redigeret af gertkh - 07-Februar-2012 kl. 09:00 |
|
larsen
Bruger Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 244 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg nævnte , det ville være rart om man kunne spole/springe i avi-filer afspillet fra usb. Ellers fint tilfreds med boxen
|
|
Migger
Junior bruger Oprettet: 28-Januar-2012 Sted: Lemming Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har problemer med at undertekster er ude af sync på optagede programmer. Jeg har software 1.00.04 så det er ikke fordi den ikke er opdateret.
Update: Dette indlæg er fejlplaceret - skulle have været under BXR-HD+ Redigeret af Migger - 29-Januar-2012 kl. 10:02 |
|
poolplayer
Bruger Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg anskaffede mig sådan en Humax BXR HD i går, og efter nogle problemer med selve installationen, så kører det nu. Kan se det er software 1.00.02 der ligger på, har prøvet at opdatere både automatisk og manuelt, men den finder ikke noget
Hvor og hvordan har du fundet 1.00.04 ?
|
|
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror det er i denne tråd du skal følge.http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=107262&title=humax-bxr-hd-software-rettelser Ser ud til du har Humax med harddisk Mvh. |
|
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mener ikke der er opdatering til din Humax model,er det ikke den uden harddisk. |
|
Migger
Junior bruger Oprettet: 28-Januar-2012 Sted: Lemming Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har fuldstændig ret, der var jeg lidt for hurtig. Beklager at jeg sådan lægger ud med, at lave rod i det med mit første indlæg.
|
|
poolplayer
Bruger Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
Funktioner
Tak(0)
|
@Nesager - Du har da fuldstændig ret, min er uden harddisk og jeg havde bare ikke været vågen. Tak for info.
|
|
wikiss
Ny bruger Oprettet: 05-Februar-2012 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har problemer med at undertekster er ude af sync på optagede programmer.
|
|
asd123
Junior bruger Oprettet: 04-Februar-2012 Status: Offline Point: 47 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hejsa. Jeg blev af en anden bruger henvist til dette link. Har lige et spørgsmål med Den alm. Humax bxr HD.
Kan man bruge denne boks til sit tv sammen med Humax Bxr hd: http://www.pricerunner.dk/pl/36-1158826/Harddiske/Western-Digital-Elements-320GB-Sammenlign-Priser Håber meget i kan hjælpe.
|
|
asd123
Funktioner
Tak(0)
|
fordi den + er for dyr. men vil gerne have en optagerharddisk med til mit tv.
|
|
asd123
Funktioner
Tak(0)
|
Og lige en sidste besked. Har i allesammen haft fejl med Humax Bxr HD. Overvejer at købe den. så vil meget gerne have nogle råd/anmeldelser.
|
|
Besvar | Side 123 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |