|
Pana GT50 |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Marts-2013 kl. 17:40 |
Lurede lidt på det tilbud på 50GT50 i EG.
Det lyder jo umiddelbart meget tiltalende. Er der noget man skal være opmærksom på, eksempelvis i forhold til køb af GT60 senere (og jeg tænker ikke prisforskel), nogle funktioner man mangler i GT50? Den skal bruges til dvb-c. Går ikke så meget op i apps etc. men den må da gerne kunne lidt og Netflix er et krav! Skærmen vil formentlig skulle køre sammen med en Sonos Playbar. Kommentarer efterlyses?
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu skal i jo ikke råbe i munden på hinanden
![]() I det mindste nogen der kan bekræfte at GT50 har en app så den kan afspille Netflix uden eksterne afspiller? |
|
![]() |
|
islands_brygge ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
Ifløge en pressemeddelelse på det danske Panasonic-website er der en Netflix app. i deres 2012-modeller, incl. GT50.
Prøv dette link: (eller Google: panasonic GT50 netflix) http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Presse/Seneste+nyt+/Netflix+p%C3%A5+Panasonic%E2%80%99s+nye+sk%C3%A6rme+og+Blu-ray+produkter/10767533/index.html |
|
![]() |
|
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
av av av et tilbud.. jeg skal vidst have snakket lidt med lillemor og få hende til at kigge på alternative ting at bruge hendes skattepenge til :D
|
|
![]() |
|
Havde godt set den pressemeddelelse.
Men når man søger på nettet kommer der stort set kun svar om folk der har problemer med Netflix app på GT50. Så ville høre om der var nogle der kunne bidrage med praktiske erfaringer med anvendelse af Netflix app på GT50? |
|
![]() |
|
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
nu kender jeg ikke netflix så godt, men har da leget lidt med en gt50 før. Jeg syntes umiddelbart at det virkede fint. Men jeg prøvede det heller ikke meget, og havde ingen kendskab til netflix inden jeg legede med det i en butik.
|
|
![]() |
|
Så fik jeg handlet!
Tror man skal skynde sig hvis man skal nå det! Lagerstatus er gået fra 50+ til 25+ til nu 5+ siden i går aftes! |
|
![]() |
|
Det er også mega billigt.
Tillykke med det :)
Redigeret af ehrnberg - 23-Marts-2013 kl. 10:37 |
|
![]() |
|
Tak for det! Ser ud til at du kan nå det endnu
![]() |
|
![]() |
|
Øv jeg nåede det ikke :(
|
|
![]() |
|
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
Hvad var prisen, den er fjernet nu synes jeg. Man kan kun se:
Begrænset antal - Maks. 1 stk pr. kunde! Pris ved køb af mere end 1 stk. 13.999,
|
|
![]() |
|
Prisen var 7.000. Men de er væk, og man kan ikke få at vide om prisen i varehusene er på 7.000 også :(
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |