|
Blockbuster køber dit brugte IT |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-September-2013 kl. 13:17 |
||
De udvider forretningen og køber snart dit brugte IT udstyr. Måske en god ide for at overleve i fremtiden.
http://www.blockbuster.dk/recycleit |
|||
tobiasl
Guld medlem Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
jo kan da godt se iden. men er det noget man gider bruger du vil kunne få en beder pris ved selv af sælge vil jeg æde min gamle hat på og også ved selv af købe brugt
|
|||
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu åbner de jo åbenbart butikken i Kbh - de har nok indset at der er for meget krejler over os jyder
|
|||
|
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu hørte jeg nyheden i 12 Radioavisen, og der blev givet et eksempel på en "gammel iPad2", som ville kunne indbringe 1600kr. BB vil så rense den og sælge videre til 2000kr. En ny koster jo som bekendt i nærheden af 3000kr, så det skulle være en god handel. Der er bare det men, at de får ikke mange iPad2 ind til de 1600kr....
|
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24780 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Sagde de noget om en iPhone 4, 16GB?
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej, nu var det jo i nyhederne, så ham fra BB gav bare en iPad som eks. |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24780 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Øv, det kunne jo være. Jeg skal jo have en 5S, når jeg kan få fat på en, og så er der en iP 4, 16GB i overskud. Men det koster jo ikke noget, at spørge dernede. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
De åbner en særskilt forretning på Vesterbrogade 84 den 17 oktober kl 10. Sså kan du jo spørge her. Går ud fra de er lidt sultne efter at få varer på hylderne
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Super. Så håber jeg bare, på at få en 5S inden. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du kan gå hen og blive en fast leverandør ;-O |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Åh, ikke helt. Køber ny mobil en gang om året, så det er ikke slemt. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Bare det var mig, er på min tredje mobil siden 2005 |
|||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |