|
Tv reparatør flat panel |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
kim7er ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2013 Sted: dk Status: Offline Point: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-August-2016 kl. 11:51 |
Ville høre om der er nogle som kender eller vil anbefale at få kigget på mit Samsung 46" 8005 det bliver ved med at brænde mine kondensatorer af.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10580 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det vil jeg bestemt anbefale dig at få kigget på.
![]() Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
Hvor tit bliver de brændt af 😁
|
|
![]() |
|
kim7er ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2013 Sted: dk Status: Offline Point: 37 |
De første 2 kondensatorer satte jeg i december og holdt til juni derefter 2 nye holdt 3 uger og de sidste 2 1 uge. så det er ned af bakke, skal lige siges at efter den første udskiftning forsvandt mit internet og de funktioner der hører til DLNA og WIFI .
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19815 |
Har du brugt gode kondensatorer?
Altså lav egenmodstand og højt temperatur? Og ikke mindst med en højere spænding end dem der var i fra starten! Klaus |
|
![]() |
|
Totoronto ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
![]() |
|
har købt ved Brinck i KBH regner da med de er gode, men er da nogen andre i kan anbefale.
|
|
![]() |
|
Købt "billigt" på Ebay fra Kina?
http://forums.parallax.com/uploads/attachments/68957/102236.jpg ligner da ikke dem men ved aldrig.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Nu er der stor kvalitetsforskel på kondensatorer! Der er ikke nok at aflæse data på dem, og så bare købe de billigste. Som Klaus skriver: Har du valgt nye med højere volt/højere timetal o.s.v.? M.v.h. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19815 |
Min bedste anbefaling vil klart være at få overdraget fjernsynet til dets rette ejermand - den kommunale genbrugsstation!
Klaus |
|
![]() |
|
Tak for svar men hvis i ved hvad der ikke er godt kunne i så ikke fortælle hvor i køber kondensator der er gode.
Min bedste anbefaling vil klart være at få overdraget fjernsynet til dets rette ejermand - den kommunale genbrugsstation! Klaus Klaus ved ikke om du er seriøs eller du joker. Men overflødig det var det svar du gav.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
Og er du sikker på der ikke er andre der også skal skiftes? Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |