|
Det går tilbage for HiFi Klubben. |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-September-2019 kl. 16:20 |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
slet
Redigeret af jake51 - 10-September-2019 kl. 18:27 |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er det nok også svært at retfærdiggøre tungt stereo og god lyd til gamer-generationen, der primært zapper rundt i noget hiphop/rap og loudness . . .
Redigeret af Lennon - 11-September-2019 kl. 20:13 |
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
ellers måske er det pga dårlig service
|
||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan man jo altid slynge ud mod en stor kæde. . Tror der er en grund til ,når Dali nu går i markedet med hoved-tlf . Generationen jeg henviser til, er i hvert fald storforbrugere af mobil tlf, BT højtalere og hovedtlf . Og i det segment handler det efter min bedste overbevisning endnu mere om priser og nethandel - end om god vejledning og service . |
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad sker der med alle de mellemrum før punktum og nogle gange komma?
|
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
det går vel tilbage for alle fysiske butikker til fordel for nethandel.
Det er udviklingen. Og så leder de fleste efter billigste sted
|
||
power
Bruger Oprettet: 21-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Stop nu |
||
Jbl Array Cinema
|
||
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Folk der vil have Hi-Fi er en uddøende race. Og mange udnytter Klubbens viden og demo faciliteter og går så hjem på nettet og bestiller fra udlandet. + ja de unge er ligeglade med god Hi-Fi. De vil have BT højttalere og pladespillere lige nu. Pladespiller dillen er død om max 5 år.
Avancerne på Sonos og TV er helt til grin lave.
Er kun en måde at overleve på og det er ned med omkostningerne. Dvs. lager og lønninger/antal medarb. |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(2)
|
|
Har i læst artiklen?
Driftsoverskud på 50 millioner. Lille fald i omsætning. Omstruktureringer der selvfølgelig koster penge. Forventet øget omsætning fremover. Jeg er ikke kæmpefan af HFK. Meeen at sige det går tilbage er måske en stramning.
|
||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Udnytter Klubbens viden og demorum? De sidste par gange jeg har været forbi en butik, var jeg da i tvivl om, hvad der kunne bidrages med omkring viden. Og de fleste af deres produkter finder du ikke billigere på nettet, så den del holder ikke vand. Klubben er gået med på en bølge, der har medført mangel på rigtigt hifi grej i den tunge ende. Så købevilligt publikum der vægter lyd frem for boligindretning, eller såkaldt WAF, handler nu i specialbutikker med det store udvalg i rigtigt hifi grej.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har efterhånden været i en del hifibutikker og jeg foretrækker så absolut hifi-klubben. Tape Connection i København, kunne ikke overholde en aftale og spildte en masse af min tid. Senest var jeg i topsound hifi, da jeg overvejede nogle andre højttalere. Jeg var ikke helt tilfreds med dem, men personalets svar gjorde at jeg aldrig vil købe i den butik. De mente at det var min musiksmag, men jeg hørte alt muligt forskelligt musik fra de seneste 50 år. Deres sidste argument var at jeg højttalerne nok var bedst med klassisk. Det blev leveret lidt arrogant. Nu brokker jeg mig måske lidt rigeligt, men det jeg egentligt vil frem til er at hifiklubben er den mest behagelige nede på jorden butik i sit segment. Eneste problem jeg har med min lokale på Amager, er at der altid er kø, men jeg kan jo ikke helt beklage mig over at der også bliver ydet god service til andre end mig
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |