recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vild pris hos Coolshop
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vild pris hos Coolshop

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vild pris hos Coolshop
    Sendt: 29-Februar-2020 kl. 07:04
Coolshop har lige nu, denne sindsygt fede 4K special Edition af Nærkontakt Af Tredje Grad, til kun 109.- inklusiv fragt, hvis man er medlem Shocked

Det er klart den fedeste udgivelse jeg længe har købt! Smile

Redigeret af Martin Sjøstrand - 29-Februar-2020 kl. 07:05
Til top
Susperia Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Point: 708
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Susperia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2020 kl. 10:07
Tak for info 👍
Jeg havde nogle point, så den kom ned på 41.- 😁
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2020 kl. 10:13
Takker for oplysningen, er hermed bestildt
Til top
S. L. Amberten Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Februar-2020
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S. L. Amberten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2020 kl. 14:17
Thumbs Up
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2020 kl. 07:22
Så modtog jeg min bestilling og hvilken skuffelse det så var, det er slet ikke samme vare som coolshop annoncer med, jeg modtog en standard UHD udgivelse og samtiddig med ligger diskene og roder rundt i coveret, tør slet ikke åbne den og checke diskene, da de sikkert allerede er ridsede og beskadet, har sendt en klage til coolshop
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2020 kl. 08:24
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Så modtog jeg min bestilling og hvilken skuffelse det så var, det er slet ikke samme vare som coolshop annoncer med, jeg modtog en standard UHD udgivelse og samtiddig med ligger diskene og roder rundt i coveret, tør slet ikke åbne den og checke diskene, da de sikkert allerede er ridsede og beskadet, har sendt en klage til coolshop

Ej... det var da helt abnormt ringe. Jeg er da virkelig ked af det "tip" jeg kom med her så Cry

Jeg har bare selv købt den andetsteds for længe siden, og syntes den var fantastisk, så da jeg så coveret på Coolshop, tænkte jeg at det var da vildt billigt og fedt for andre. Det var så en fis i en hornlygte.

Fortæl endelig hvad Coolshop svarer, for nu er jeg da nysgerrig.

EDIT: Jeg var lige inde og kigge. De skriver jo sort på hvidt, at det er versionen der lyser op og spiller melodi, osv osv, så det er jo ikke bare et forkert billede de har brugt, de reklamerer jo med den fede udgave

Redigeret af Martin Sjøstrand - 02-Marts-2020 kl. 08:26
Til top
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2020 kl. 08:49
Øv da. 

Jeg har også bestilt i weekenden. Vi må se hvad der kommer.

Lad os holde hinanden opdaterede på levering samt klager / kompensation.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2020 kl. 09:00
Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

Ej... det var da helt abnormt ringe. Jeg er da virkelig ked af det "tip" jeg kom med her så Cry

Jeg har bare selv købt den andetsteds for længe siden, og syntes den var fantastisk, så da jeg så coveret på Coolshop, tænkte jeg at det var da vildt billigt og fedt for andre. Det var så en fis i en hornlygte.

Fortæl endelig hvad Coolshop svarer, for nu er jeg da nysgerrig.

EDIT: Jeg var lige inde og kigge. De skriver jo sort på hvidt, at det er versionen der lyser op og spiller melodi, osv osv, så det er jo ikke bare et forkert billede de har brugt, de reklamerer jo med den fede udgave

Det er jo ikke din skyld at CS har lavet sådan en fuck-up
Personligt har jeg aldrig før handlet hos dem, har altid syndes at firmaet har virket en smule suspekt
Skal nok lige vende tilbage når jeg får svar fra dem

Dertil skal så siges at 109 kr incl forsendelse selvom det er standard UHD udgave er i sig selv en ok pris, men man får sig godt nok en lang tud når man håber på det er den anden der ville komme
Til top
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2020 kl. 09:03

Det er jo ikke din skyld at CS har lavet sådan en fuck-up
Personligt har jeg aldrig før handlet hos dem, har altid syndes at firmaet har virket en smule suspekt

Dertil skal så siges at 109 kr incl forsendelse selvom det er standard UHD udgave er i sig selv en ok pris, men man får sig godt nok en lang tud når man håber på det er den anden der ville komme

Enig - absolut ikke din skyld trådstarter. Smile Som du selv siger, så skriver de jo sort på hvidt, at det er specialudgaven med lys og lyd og det er også den der ses på billedet.

Men jeg har faktisk samme indtryk af Coolshop efter de for en del år siden ændrede koncept. Har ikke kunne li' dem siden, men her tog jeg chancen ;-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2020 kl. 09:18

Jeg vil så sige, at jeg har handlet i flere år hos dem. Jeg har handlet adskillige hundrede ordrer hos dem. Jeg handler rigtig mange film, og efter jeg har fået barn har jeg handlet virkelig meget Lego og andet legetøj hos dem. Jeg har ALDRIG haft et eneste problem. De er konsekvent billigst, hvis man har abonnement, og det er typisk tjent ind ved bare at købe en enkelt film om måneden, og det dukker altid op efter 1-2 dage. Jeg har en enkelt gang oplevet at de skrev der var danske tekster på en UHD der ikke var, og det skrev jeg til dem, og de kvitterede så med at refundere 100 kr på filmen, i tilgodebevis... det syntes jeg var ganske ok.

Så jeg kan kun give min varmeste anbefaling til dem, men lige det her er selvfølgelig kikset.
Til top
007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-December-2016
Sted: Midtjylland
Point: 103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 007 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2020 kl. 13:04
har også bestilt den og den er rettet til den rigtige inde i mine ordre
Så mangler det bare de får den hjem
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2020 kl. 13:18
Det her viser jo den frygt jeg havde for at handle i den suspekte store, de har nu rettet coveret til at vise den normale udgave, men der står stadigvæk under beskrivelsen

Produktbeskrivelse

Special Collection 4K Ulta HD gift set lights up and plays the iconic 5-tone theme!

Also Includes a 64-page booklet with rare photos from the film's production!

Heldigvis nåde jeg at tage et screenshot af siden inden de ændrede den

Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu