|
Marantz SR7011 kræver kode til Airplay |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Maj-2023 kl. 15:06 |
Mener jeg har streamet musik fra iPhone til min Marantz førhen uden problemer. Men måske i forbindelse med opdateringer, hvad ved jeg, forlanger den nu en kode for at åbne for Airplay.
Er der en der kan hjælpe med at finde ud af hvorfor og hvordan. Skulle lige høre Ed Sheerans No Strings med en lækker bas fra Spotify, og så kan jeg ikke få lov Redigeret af Munch - 08-Maj-2023 kl. 15:12 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Testede min 5011 i dag med AirPlay.
Den dukkede fint op i listen af AirPlay enheder, men jeg kunne fandengalemig ikke få lov til at afspille noget fra nogen som helst enheder. Så,gav jeg mig til at fejlsøge. Under inputs kan man “hide” nogle inputs. Hider jeg mediaplayer, virker AirPlay ikke. Har du hidet nogle inputs? Klaus
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
hide inputs? Mener du i opsætnings menuen, hvor man tildeler indgangene til TV, Blu-ray, CD, osv?
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeps Side 213 i manualen du linkede til - hvor det for øvrigt er dårligere forklaret end på forstærkerens egen GUI :-) Klaus
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Okay! Der står “Show” ved alle banditterne, så ingen hidden sources.
Men den source jeg tændte reciever med er greyet out, og der står “Main Zone” Redigeret af Munch - 09-Maj-2023 kl. 17:20 |
|
|
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Hmmm, spøjst.
Kan du almindeligt AirPlay fra eksempelvis dr app, eller lignende? Klaus
|
|
kharder
Bruger Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg oplever periodisk at skulle tage strømmen fra min Marantz NR1510. Det kan være et input som ikke kan vælges eller en anden lille ting som er irriterende.
|
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Min 5011 drillede en del, så fik jeg unifi netværk………
Klaus
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Det virker heller ikke, den vil ha en adgangskode til airplay.
Pudsigt at TV også er på listen, men er med svagere tryk. Der findes heller ikke noget airplay inde i menuen på TV.
|
|
|
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er du kommet til at aktivere AirPlay-kode i Hjem app’en?
Ses i Hjem-indstillinger > højtalere og tv |
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har aldrig haft åbnet Hjem appen, men skulle lige se om der er noget. Og jeg kan ikke se man kan skrive en kode. Jeg ved ikke hvordan jeg tilgår hjem-indstillinger. Der er ingen i selve appen, og Hjem app er heller ikke på listen af apps i Indstillinger.
Redigeret af Munch - 09-Maj-2023 kl. 22:28 |
|
|
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
I Hjem app trykker du på cirklen med tre prikker øverst til højre, men hvis du aldrig har været der, er det nok næppe det.
Redigeret af lunddal - 09-Maj-2023 kl. 22:33 |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |