|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8666 |
![]() Sendt: 07-Februar-2008 kl. 15:31 |
||
![]() |
|||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
||
Både SF Film og Scanbox har mange titler, forhåbentlig kommer de godt igang med udgivelserne snart...... Mister Toshiba 1 stort studie mere, så kan de ikke være bekendt, at sælge afspillerne under moto'et næstegenerations afspillere længere. Redigeret af Iron Man - 07-Februar-2008 kl. 16:16 |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
Hvorfor dog ikke ? Det er jo bare ærgerligt, de er så snævertsynet, de løber jo snart alle rundt efter Warner som Anders Fogh efter George Bush´s røv. Nå jeg vil nu stadigvæk nyde HD DVD så længe det er muligt. |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8666 |
![]() |
||
Er det snævertsynet at gå efter den platform med 75% af filmmarkedet? |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
Ja det er, ellers ville det jo gå efter hele markedet, der er jo ingen tvivl om, der er flere udbydere af film til Bluray, så det giver en fordel på dominansen på filmmarkedet. Ved godt du går efter et rent bluraymarked, men det gør jeg så ikke
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
||
det er sjovt at de skriver, at det er to af de største filmselskaber i sverige. så vidt jeg ved er scanbox dansk. eller tager jeg fejl? |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Sverige er jo hovedstaden i Danmark ifølge de amerikanere ![]() |
|||
![]() |
|||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
||
Hmm, temmelig mange har ellers nævnt Scanbox som lavprisselskab hvad angår kvalitet på DVD
![]() Nu dropper Scanbox nok DVD og udsender hele kataloget med danske filmklassikere på Blu-ray. Jeg tvinges snart til en teknologi forandring i mit hjem. |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
||
de har godtnok også sendt meget lort ud på dvd. de kommer kun ud med 1 god film af 100. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
ja, det har man hørt før. de kan ikke kende forskel på dk og de der svenskere. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |