|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Maria ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
![]() Sendt: 03-Februar-2004 kl. 14:09 |
Hej efter 4-5 køb hos Nierle overvejer jeg nu at prøve bigpockets.co.uk pga. større udvalg af det jeg skal bruge. Desværre kan man (tilsyneladende
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Maria Anbefalingerne vil jeg lade andre om, men du har ret i at der ikke kommer hverken moms eller told oveni handler indenfor EU. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
jolly ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2004 Sted: Dominica Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
|
![]() |
|
jolly ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2004 Sted: Dominica Status: Offline Point: 3 |
![]() |
hej jeg har handlet med bigpocket et par gange knap 200kr i porto for varer under 20kg ,men over 20kg bliver portoen rigtig dyr jeg bestilte 400 cd æsker til en kammerat til en pris a 400kr portoen for de 400 æsker blev 450kr altså 950 ialt |
|
![]() |
|
sonysan ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Jeg har selv handlet der 5-6 gange og altid været meget tilfreds. Pakken blever sendt med privat fragtmand (dpd) og hvis du kontakter bigpockets kan du få et tracking nummer i tilfælde af problemmer med manglende levering.
|
|
![]() |
|
Maria ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
![]() |
Hej, tak for svarene. Det må jeg så se nærmere på.
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Maria Nu har jeg afsendt en ordre til www.bigpockets.co.uk, og prøver at købe lidt forskellige mærker/kvaliteter så vi kan få mere erfaring med dem. DVR3071 Medianca by INTENSO DVD-R 4x Speed Cake Box (10 Pack) @ £7.90 Deres fragtpris er forholdsvis høj (£ 17.50) så det kan bedst betale sig at handle stort ind. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
Hej, alletiders. Glæder mig til at høre nærmere. Jeg har også besluttet mig for at prøve dem. Det bliver dog først til marts, da mit budget for februar desværre ikke tillader flere medier. (Min nye printer kom ind ad i går). Har dog heldigvis en 60-70 medier tilbage som skulle række månden ud.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Maria Ekspeditionen var i top, bestillingen blev fulgt op af emails som bekræftede ordre, afsendelse osv. Jeg bestilte hos www.bigpockets.co.uk i fredags, og pakke ankom i dag torsdag. Det kan vist næppe gøres hurtigere, fra England til Danmark henover en weekend. Nu må vi så se hvordan kvaliteten af selve medierne er /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Shumway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 360 |
![]() |
Hej Maria,
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Lars & Lars, lyder godt, glæder mig til at høre om de medier du har købt virker i Pioneeren. De er det samme medier jeg har brugt til at printe på. Også købt hos Nierle - Princo printable. De virker perfekt. Så jeg går ud fra at så længe der står printable på så virker det. PAS PÅ... jeg købte ved et uheld de der hedder printable thermo (af mærket Ritek tror jeg). De kan ikke bruges. Der skulle gerne stå printable inkjet ved de medier der skal bruges.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Maria Dem jeg har købt flest af er: DVR4098-25 Bigpockets Professional Budget 4x DVD-R (25 Pack) @ £14.75 Og lige nu er det også de eneste jeg har prøvet med. Jeg var kommet lidt bagud med at tømme 5100'en for Krøniken, 24-timer, Melodi Granprix og andet jeg gerne vil gemme, så i første omgang har jeg blot taget hul på en spindel Bigpockets Budget. Foreløbig er alt forløbet problemfrit, og jeg har vel brændt en 5-6 stykker nu /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |