|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() Sendt: 05-November-2008 kl. 15:31 |
Hej Fleggaard har givet mig følgende tilbud på nye Panasonics BD afspillere:
Fås kodefri på DVD-delen uden ekstra omkostninger Har dette nogen interesse ? I så fald, så meld lige tilbage til mig hurtigst muligt, for så skal jeg lige fortælle dem at vi er med på endnu et fælleskøb ved dem.. Dette gøres ved at sende en PB til mig, med
Så smider jeg lige en mail til jer som bekræftelse.. Tilmeldte: BD35
BD55 Redigeret af NoNameDesigndk - 10-November-2008 kl. 20:42 |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Er dvd delen kodefri?
|
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
Jacob P ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
![]() |
Sansynligvis ikke. http://recorder.dk/forum/forum_posts.asp?TID=48664&PN=1 |
|
![]() |
|
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
heh tak fordi du lige svarede for mig Jacob ;) men som det ser ud nu, så nej, ikke kodefri på dvd-delen.. det kan dog være de fra Fleggaard har misforstået min forespørgsel, så jeg kan da lige prøve at spørge igen..
|
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
dr.ralph ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2006 Sted: Kbh Ø Status: Offline Point: 243 |
![]() |
Jeg er interesseret i BD55 - du skal lige rette din overeskrift, da der står BD35 2 gange ![]() Men hvad koster porto til Kbh ? Dog skal det lige siges at sparshop.dk (der IKKE sælger parallel importerede varer) sælger samme model lige nu til 2.995 kr kodefri........kan Fleggaård virkelig ikke gøre det lidt billigere, hvis vi er 25, der køber på én gang ![]() Redigeret af dr.ralph - 06-November-2008 kl. 03:54 |
|
![]() |
|
![]() |
heh tak Så vidt jeg kan se er der endnu ikke 25 der har meldt sig til ;) men hmm spørg da lige om der er mulighed for et billigere tilbud.. |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
dr.ralph ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2006 Sted: Kbh Ø Status: Offline Point: 243 |
![]() |
Håber på, at 25 personer minimum vil købe en, hvis du får banket prisen ned i 2595 kr ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
har fået svar fra Fleggaard.. Model 55 koster kr. 2950,- og model 35 kr. 2400,- leveret. De er også fra Panasonic DK.. Hvad kodefri osv angår.. det kræver en speciel fjernbetjening at gøre dvd delen kodefri, og det vil Fleggaard også have mulighed for at gøre.. Jeg har lige for en sikkerheds skyld spurgt om det var uden ekstra omkostning, men dvs. man kan spare 45 kr., eller endnu mere hvis man selv henter.. |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
![]() |
Det koster IKKE ekstra at få den kodefri på DVD.. Hvor mange vil have en med?
|
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
![]() |
lige et spørgsmål til jer alle, hvad er forskellene på BD35 og BD55 ? overvejer selv at skulle have en med.. ville passe med at jeg ta'r derned i weekenden og handler Redigeret af NoNameDesigndk - 06-November-2008 kl. 17:48 |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
mike dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() |
Jeg står selv og skal købe en Panasonic BD55, men vil have en som både er kodefri på DVD og Blu-Ray siden. Er ellers et rigtig godt tilbud |
|
![]() |
|
![]() |
okay.. kan man da få den kodefri på blu-ray delen ? så mister du alt garanti ? hmm sys egentligt ikke det er MEGET billigt, men lidt er det , jo ;)
|
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |