|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() Sendt: 17-Juni-2009 kl. 12:41 |
Er der nogen der har fået opdateret deres iphone med den nye software opdatering, som skulle frigives i dag?
Redigeret af JayKay - 17-Juni-2009 kl. 12:42 |
|
![]() |
|
jcb123 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
Ikke endnu, sidder også og venter spændt. Har læst et sted at den skulle blive frigivet omkring kl 13. Men jeg ved ikke om der er hold i det.
|
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() |
Man kan jo håbe, sidder også spændt og venter.
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
Det forventes at blive omkring kl. 19.
Det passer med andre opdateringer fra Apple (kl. er så 10 derovre) og teleudbydere i Asien har sagt at det bliver over midnat lokal tid. |
|
![]() |
|
jcb123 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
Havde ellers håbet at kl 13 holdt vand, men det ser det ikke ud til. @lunddal: Har du et link? Jeg har ikke kunnet finde noget officiel info. |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
Engadget har undersøgt lidt i det asiatiske (og der står også 18. juni på bl.a. Apples Singapore hjemmeside).
Kl. 13 er lig kl. 4 om morgenen i Californien, og der plejer Apple ikke at frigive noget. Redigeret af lunddal - 17-Juni-2009 kl. 13:27 |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Alle Har kørt med softwaren i en uges tid nu - og den virker fint En ting i kan forberede er:
Installation af det nye OS 3 tømmer nemlig telefonen, så alt indhold skal lægges tilbage bagefter med gendan funktionen i iTunes. Afhængig af hvor meget indhold der er i telefonen, kan det godt tage en rum tid at kopiere frem og tilbage. Her havde jeg 14,5 GB i telefonen, og det tog næsten 1½ time at sikkerhedskopiere via USB. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Her har man siddet spændt, som et lille barn, siden midnat (CET) og ventet på opdateringen...og så skal man vente yderligere næsten 5½ time (hvis det holder)
![]() /Nils |
|
|
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Kan ikke rigtigt bestemme mig til om jeg skal vente med at opdatere til den bliver jailbroken. Tror virkeligt jeg vil have svært ved at undvære SBSettings og kalender-events på Lockscreen. |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ja, det ser ud til at softwaren er frigivet i Australien nu. Men vi må vente til i aften. http://www.pocket-lint.com/news/news.phtml/24862/iphone-os-3 -0-goes-live-australia.phtml /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Så er den her!
|
|
![]() |
|
![]() |
Er også ved at downloade den.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |