recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb Pioneer Plasma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb Pioneer Plasma

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
T-bone Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-September-2005
Sted: Djibouti
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Emne: Fælleskøb Pioneer Plasma
    Sendt: 23-September-2005 kl. 07:13

Hej Thorvald !

Jeg vil gerne opfordre dig til at igangsætte et fælleskøb af de helt nye plasma modeller fra Pioneer.

Er selv helt ny vedrørende fladskærme, men kunne godt tænke mig, at få fingrene i en af de nye plasmas modeller fra Pioneer.

Kunne være Pioneer PDP 436FDE eller Pioneer PDP 436XDE, men det kunne også i 50" mm.

Kevin

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2005 kl. 07:57

Hej Alle

Er der andre interesserede i disse Pioneer modeller ?

(Prisene ligger vel lige under 30 kkr)

Jeg ved ikke om det overhovedet er muligt at gennemføre fælleskøb på så dyre apparater. Det er jo noget af en risiko forhandleren løber - med de priser. Men nu kan vi da starte med at høre om der overhovedet er en interesse

/Lars

Redigeret af Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
tus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Januar-2004
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2005 kl. 10:54

Har besluttet at købe en 436XDE (ikke p.g.a. digital tuner, men p.g.a. tilslutningsmulighederne i forhold til FDE).

Er interesseret i fælleskøb, men prisen skal være attraktiv, da jeg har positive erfaringer med køb i Tyskland. Er selvfølgelig klar over at købe en Plasma skærm i Tyskland ikke kan sammelignes med f.eks. en receiver.

Er der ingen der kender en forhandler der kan tilbyde udlevering i Tyskland, med deraf følgende lav Tysk moms (desværre for den danske statskasse), som mange andre brancher benytter sig af?

Jeg kender kun til Fleggaard som tilbyder dette på hvidevarer og AV udstyr, men i båd, køkken og camping branchen er denne praksis meget udbredt, så meget at skatteministeren har fået øjenene op for problemet. Men det er en helt anden sag.

Redigeret af tus
Til top
Riddo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-November-2004
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2005 kl. 11:02
kan godt melde mig som interesseret i pioneer plasma!!!
Til top
1234 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Juni-2004
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2005 kl. 21:03
Jeg er interesseret i Pioneer PDP 436FDE eller Pioneer PDP 436XDE, hvis prisen er attraktiv
Til top
tus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2005 kl. 10:22

Så er vi da 3-4 stykker p.t. Er der flere, så kom ud af busken.

Hvordan er holdningen til indkøbssted, som jeg ser det er der 3 muligheder:

1. Køb i DK med DK garanti og DK moms. Levering/afhentning fra DK. F.eks. Tape Connection eller anden AUT. Pioneer forhandler.

Fordele: Lokal service udført af forhandler/Pioneer DK og ikke at forglemme kommunikation på et forståeligt sprog.

Såfremt det IKKE er en AUT forhandler, så kan vi godt glemme Pioneer DK garanti og er derfor afhængig af den pågældende sælgers servicemulighed og evt. fortsatte eksistens.

Ulemper: Prisen er normalt højere end andre muligheder.

Pris for 436XDE hos Tape connection er 29999

2. Køb i DK med DK garanti, men udlevering/forsendelse fra Tyskland. Dette tilbyder Fleggaard i Padborg (siger de i hvert fald, skal dobbeltcheckes)

Fordele: Stadig DK service som ovenfor og en besparelse i moms på 7,2% af DK prisen (forskel på 25% og 16%).

Ulemper: Prisen er højere end laveste pris fra tyske internetbutikker.

Pris for 436XDE hos Fleggaard er ca. 27.000

(På hifipriser.dk er laveste pris 27.499 hos Digital4all, med det er med Tysk garanti)

3. Køb i Tyskland (eller andet land) med Tysk garanti.

Fordele: Laveste pris.

Ulemper: Flere risici forbundet med køb på internettet, specielt ved forudbetaling. Også garantien kan være et problem. Har dog læst at såfremt garantikortet er udfyldt, så skulle 1. års garanti være dækket af Pioneer DK, nogen som kan bekæfte at dette fungerer i praksis?

Laveste pris for 436XDE jeg har set er ca. 3.100Euro=ca. 23.250DKK ex. fragt.

Personligt vil jeg godt give noget for DK køb og DK garanti, men ikke ca. 6.000. Men fælleskøb burde jo også give os en bedre pris. Hvad mener I andre interesserede købere?

Hvor mange er klar til bestilling nu?

Til top
Schumi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-November-2005
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2005 kl. 13:52

Jeg er helt sikkert også klar på et fælleskøb af 436XPE, hvis prisen er rigtig.

Jeg har også været igang med at se lidt på prisforskellene alt afhængtigt af, hvor man køber TV'et. Lidt rystet fandt jeg frem til de samme data som Tus og det virker meget lokkende med køb via en tysk internet butik, så kommer problemerne med levering, betaling og garanti. De fleste butikker har en meget lang leveringstid, fordi TV'et er i restordre (øv øv). Betaling vil jeg helst foretage via mit MasterCard, således at jeg altid kan få tilbageført pengene, hvis jeg ikke modtager varen - de modtager ikke MasterCard. Vedr. garantien så kan den klares via http://www.usgdanmark.dk, hvis man vil være på den sikre side, dog vil det være med til at fordyre TV'et, men vil kunne give en bedre dækning i tilfælde af "uheld".

Til top
CoolK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-November-2005
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2005 kl. 22:14

Check www.fyndborsen.se - jeg har lige købt en del udstyr der, men der er altså 3-4 ugers ventetid på 436XDE.

However, så giver de gerne et tilbud ved større indkøb - hvilket må siges at være usædvanligt for et internetfirma.

De leverer til DK - men man kan også afhente i Sverige..

HTPC i x15e kabinet
Til top
Elgsås Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-December-2005
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2005 kl. 14:25

Er denne tråd død ?   hvis ikke, er jeg meget interesseret

i 436xde

Til top
Swiss Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-November-2005
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2005 kl. 14:44

Kan anbefale Fleegard.

Har selv lige købt 436XDE og Vægbeslag for 25.800

Til top
tus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2005 kl. 15:36

Prøv også justbuyit.dk (ring eller skriv til ham). Måske ikke den billigste i forhold til Fleggaard, men det er med Pioneer Danmark garanti, det er det ikke hos Fleggaard.

Jeg tror ikke denne tråd har nogen større interesse/fremtid. De prsundersøgelser jeg har foretaget, viser at man ved lidt forhandling, kan opnå næsten samme betingelser ved individuelt køb.

Til top
Ghia Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-November-2005
Sted: Norway
Point: 150
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2005 kl. 15:44
Personlig ville jeg ikke våge å kjøpe denne skjermen, etter alt snakk fra forskjellige kanter om innbrenning.... 
| Panasonic TX-P50V10E | Onkyo TX-NR807B | Panasonic DMP-BD60   | DLS R-series |
| Nordost/BlueJeans/Monster cables |
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu