|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
RSkotte ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2010 Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 08-Januar-2010 kl. 18:26 |
Jeg har netop firmware opdateret mit Sony fjernsyn fra 1.303EA til 1.600EA. Efter opdateringen har jeg pludselig ikke lyd og billede i baggrunden når jeg åbner EPG, det er sygt irriterende
![]() Har skrevet til Sony support og brokket mig, her er svaret: Det er ikke noget fejl. De har lavet dette fordi at TV ska understøtte mere af Nordig standarden som Sony kører efter. www.nordig.org Jeg er en meget ked mand nu og jeg kan desværre ikke downgrade firmwaren. SKOD ![]() PS. Jeg kører med YouSee og har et CA-kort installeret. Redigeret af RSkotte - 08-Januar-2010 kl. 18:28 |
|
![]() |
|
RSkotte ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2010 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
PPS. En af mine kollegaer har samme type TV og samme firmware, han siger det ikke sker på hans TV og han kører med Boxer og CA-kort.
Redigeret af RSkotte - 08-Januar-2010 kl. 18:33 |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Efter min erfaring er dette udfalt i lyd/billede når man starter EPG, noget der kun sker i sjældne tilfælde, hvis man f.eks. lige har været inde i programsorteringsmenuen.
Under normale omstændigheder sker der ikke udfald i billede/lyd, når man aktiverer EPG med 1.600EA firmware.
|
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
hehe det er faktisk lidt sjovt.
Normalt hvis nogen bryder en standard syntes vi er de er dumme !
Nu prøver Sony at gøre en indsats på et område hvor de bryder en standard, ja så er de dumme. |
|
.....
|
|
![]() |
|
![]() |
Det sker desværre altid på mit fjernsyn. Kan kun få lyd og billede i baggrunden, hvis jeg skifter kanal og åbner EPG inden info-bjælken forsvinder.
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Jeg har heller ingen problemer med firmware 1.600 og EPG. Kører med Boxer og Ca-modul.
|
|
![]() |
|
![]() |
DrageMester kører du med YouSee? |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Tror du selv på, at der findes en standard, der nødvendiggør, at man afbryder lyden, når der vises EPG? |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Hvorfor opgraderer i ? hvilke fejl havde i før som nu er rettet ?
Redigeret af Letten - 08-Januar-2010 kl. 19:46 |
|
![]() |
|
![]() |
Havde ikke decideret fejl, men de har fikset kanal-sorteringen når man koder de digitale kanaler ind, så man I princippet ikke behøver at sortere og slette hver gang YouSee flytter kanaler (og det sker tit).
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Jeg må indrømme, at jeg er ovenud tilfreds med funktionaliteten i forgængeren W4500. Jeg har sorteret kanalerne præcist som jeg ønsker dem og nye kanaler dukker automatisk op på første ledige plads og så kan jeg selv flytte dem hen, hvor jeg ønsker det. Jeg har ikke oplevet behov for fornyet søgning ved omflytning af kanaler, heller ikke ved den store omlægning i efteråret. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Ja, fuldpakke uden yderligere kanaler og dermed uden CAM+kort.
|
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |