|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
mortenkaal ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
![]() Sendt: 25-November-2010 kl. 15:21 |
AN-TV har netop lagt deres pakkeoversigt for 2011 ud på an-tv.dk. Det ser ud til at der nu kommer 13 HD-kanaler i pakke 3. Prisen bliver selvfølgelig også rykket lidt derefter, men alligevel rimelig nice |
|
![]() |
|
Doose77 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
Jeg er godt nok ikke imponeret.
![]() |
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Jo mere vand der løber i åen, jo mere tænker jeg på grundene til det netop Ikke er YouSee/TDC, som er over det hele.
![]() |
|
![]() |
|
kolmorgen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2008 Sted: Sydney Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Synes faktisk at det er helt okay... Glæder mig til at få 6'eren HD...
|
|
![]() |
|
dataho ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2008 Status: Offline Point: 151 |
![]() |
I er heldige i Aalborg:
Eurosport HD og Eurosport 2 HD Det kan de ikke finde ud af her i Århus - desværre. |
|
1405745
Antenneforeningen Aarhus |
|
![]() |
|
kolmorgen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2008 Sted: Sydney Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Link til oversigten: http://bit.ly/dRWjed
Redigeret af kolmorgen - 26-November-2010 kl. 08:47 |
|
![]() |
|
bbb336 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Hej
Kan ikke lige finde ud af hvad jeg får ekstra ved at vælge pakke 4 i stedet for pakke 3.
Er alle programmer i temapakkerne ikke i pakke 3 ?
|
|
zaptor knd nr: 9184777
|
|
![]() |
|
Doose77 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
Selvom de ligger "gratis" i pakke 3 så stiger den jo ret meget. Jeg har valgt at nedgradere til pakke 1 fra 1. januar. Ingen mulighed for optagelse stadig.. Akke ja.
![]() |
|
![]() |
|
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() |
Nej, men det er bare bøvet at finde de manglende kanaler. Eksempelvis Motors TV, men der er flere, så det kunne være rart hvis kanalerne i temapakkerne blev markeret, om de også er i pakke 2 eller 3. Jeg mener desuden der er en eller anden fordel mere ved pakke 4, men kan ikke huske hvad det er
![]() |
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
![]() |
|
Ney ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-November-2010 Status: Offline Point: 49 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
guffy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-November-2010 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg må indrømme at det er et ok tiltag fra AN/TV. Prisen stiger - JA, men så kommer der 13 HD Kanaler, og det synes jeg er ok.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
En skam der ikke er nogle af HD kanalerne med i temapakkerne.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |