recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så gik Planetaxel konkurs:-(
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Så gik Planetaxel konkurs:-(

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
lebon1971 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 187
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lebon1971 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Så gik Planetaxel konkurs:-(
    Sendt: 19-Juni-2012 kl. 06:51
Så gik Planetaxel konkursCry Er der der nogen der har gode forslag til, hvor man så skal købe sine region A blu-rays?
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6261
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2012 kl. 08:05
Damn...
Der har jeg købt rigtig mange region 1 DVD'er i årenes løb
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-December-2006
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2012 kl. 09:20
Øv :(
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2012 kl. 09:24
Det er bare irriterende. Jeg ville også gerne vide, hvor man så kan købe derovrefra. Men man kan jo, nok ikke være sikker, på at ikke skulle betale ekstra moms.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2012 kl. 10:39
Der er Laserdisken/Movieworld, men det er desværre dyrere:

Jeg vil også gerne vide hvor man så kan købe, uden at der kommer moms og gebyr på.

Venlig hilsen
KB
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2012 kl. 10:40
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Jeg vil også gerne vide hvor man så kan købe, uden at der kommer moms og gebyr på.

Hvordan sender de? Er det unden ex moms?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2012 kl. 10:49
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Ja, alt er inklusiv.

Prisen på hjemmesiden dækker ALLE omkostninger, indtil filmen er leveret hos dig. Der er ingen ekstra opkrævninger eller gebyrer i form af ekspedition, porto, told eller moms.
    Vi garanterer, at du ikke kommer til at betale mere, end du bekræfter på hjemmesiden, når du bestiller. Hvis det ved en sjælden fejl skulle ske, at Post Danmark alligevel finder på at opkræve told eller moms, refunderer Movie Worlddine omkostninger. Når du har vænnet dig til at bestille i god tid, vil du opleve Movie Worlds løsning som hurtigerelettere og billigere.

Venlig hilsen
KB
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2012 kl. 10:49
Piiiiiv, altså.

Jeg sammenlignede priser på The Hunger Games, som jeg havde forudbestil hos Axel.

iMusic ville have ca. 40,- mere, og Laserdisken skulle have ca. 90,- (!) mere. Dét bliver simpelthen for dyrt i længden.

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre længere. Anime på dvd og Blu-ray kommer bare ikke herovre. Måske i England, med massiv forsinkelse. Der er ingen andre der tilbyder 100% sikkerhed for at man ikke bliver busted.

Redigeret af Naiera - 19-Juni-2012 kl. 20:52
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2012 kl. 10:53

Ja, alt er inklusiv.

Prisen på hjemmesiden dækker ALLE omkostninger, indtil filmen er leveret hos dig. Der er ingen ekstra opkrævninger eller gebyrer i form af ekspedition, porto, told eller moms.
    Vi garanterer, at du ikke kommer til at betale mere, end du bekræfter på hjemmesiden, når du bestiller. Hvis det ved en sjælden fejl skulle ske, at Post Danmark alligevel finder på at opkræve told eller moms, refunderer Movie Worlddine omkostninger. Når du har vænnet dig til at bestille i god tid, vil du opleve Movie Worlds løsning som hurtigerelettere og billigere.

De mangler bare meget. Jeg havde forudbestilt 3 serier, Nikita sæs 2, fringe sæs 3 og Person Of Interest. Dem kan jeg ikke finde hos dem. Så kan de ikke bruges til noget.Ouch
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2012 kl. 10:57
Breaking Bad på Blu-ray, som jeg lige har købt fra Planetaxel kostede 796 for de første 4 sæsoner - Laserdisken vil have 1276 - Til den pris tror jeg ikke at jeg havde købt dem.

Venlig hilsen
KB
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2012 kl. 10:58
Ingen tvivl om at Laserdiskens Movie World-priser er forrykte...
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2012 kl. 11:00

De mangler bare meget. Jeg havde forudbestilt 3 serier, Nikita sæs 2, fringe sæs 3 og Person Of Interest. Dem kan jeg ikke finde hos dem. Så kan de ikke bruges til noget.Ouch

Fringe fandt jeg:

Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu