|
Nokia Lumia 920 tråden |
Besvar | Side 123 6> |
Forfatter | |
frugtkompot
Guld medlem Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 11:32 |
Jeg har den også i tankerne, men afventer i første omgang et par anmeldelser, indtryk og ikke mindst en pris.
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er også helt 100 på, at jeg skal have en Lumia 920. Kan dog ikke helt beslutte om jeg skal have en af de to pang farver, den sarte hvide eller en af de to mørke men også lidt kedelige farver. Hvis de dog bare ikke havde droppet den fede blå farve fra deres WP7.5 mobiler.
|
|
SilverLine
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 710 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg regner også med jeg skal have den. Men som det også bliver nævnt, afventer jeg i første omgang, indtil der er nogen test af den.
|
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
frugtkompot
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor er den gule ikke glossy i billederne på ovenstående link? Jeg mindes, at den fremstår meget glossy i alle andre billeder, jeg har set.
|
|
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Altså linket til Nokias hjemmeside i ChisJJs første post, synes jeg da ikke den ser glossy ud på?
|
|
frugtkompot
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, men det er dog også et konceptbillede, der faktisk ikke helt viser en korrekt lysgengivelse i overfladen.
Hvis du ser en af hands-on videoerne på YouTube, så er det tydeligt, at den røde og gule Lumia 920 er meget skinnende / glossy - se eksempelvis her: http://m.youtube.com/#/watch?v=gjZVKpNY0Qg Jeg synes dog stqdig, at den gule Lumia 920 ser fantastisk ud - specielt efter et par år med en sort iPhone. |
|
|
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
Den optagelse du linker til, er jo også fra præsentationen i sommers. Der var telefonen ikke færdig. Så det er jo prototyper der vises der. Kan være Nokia har ændret udseendet siden.
Må dog sige, at jeg foretrækker det matte i stedet for fedtmagneter :) |
|
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, jeg endte med at bestille i sort. 3 får den kun i gul og sort i første omgang, og gul skal de i hvert fald ikke være, når det efter sigende skulle være glossy.
Kan som bonus lige informere, at man hos 3, får den trådløse lader med i prisen. Den kommer dog først i løbet af december, mens telefonen kommer ultimo november. |
|
Jesper Keller
Super bruger Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tillykke med dit nye telefon :) Så vidt jeg har forstået fra Nokias side af, så får Lumia 920 altid opladeren med, det er kun 820'eren som ikke får den med i prisen - men så kan man købe den ved siden af :)
|
|
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg troede slet ikke at 820'eren havde trådløs opladning?
Edit: det kan jeg da godt se den har. Øv, troede lige jeg var heldig :P Men tak i øvrigt. Jeg har den jo dog ikke endnu, der går vel op til en måned endnu. Redigeret af Nagash - 30-Oktober-2012 kl. 14:48 |
|
Jesper Keller
Super bruger Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Funktioner
Tak(0)
|
Glæder mig til at hører mere om den :)
Går nemlig selv og overvejer om jeg skal købe mig en Nokia Lumia 920 eller om jeg skal hoppe på en HTC 8x! Ved det ikke endnu :D Venter på telefonerne kommer på gaden ;)
|
|
Besvar | Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |