recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - T: Samsung UE55F9005 12.999,-
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

T: Samsung UE55F9005 12.999,-

Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: T: Samsung UE55F9005 12.999,-
    Sendt: 27-April-2014 kl. 12:01
Wupti har ovenstående tilbud kørende i 24 timer til modtagere af nyhedsbrevet. Skarp pris.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 12:03
Rabatkoden er KANON140427
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 12:27
Samme pris har Elgiganten Slagelse som køtilbud d. 1/5 fra kl. 7.00.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 12:40
Her slipper du jo så for køen...
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 12:51
Tjah, jeg skal nu ikke have et, så jeg slipper under alle omstændigheder for køen.
Men 12.999 kr. + One Connect box til 4.000 kr. = så har man et fuldstændigt up to date UHD TV med HDMI 2.0, HEVC osv.
Det er sgu billigt, og så er det ikke buet.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 4010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 16:38
Jeg kan ihvertfald kun anbefale det. 

Jeg har F9005, og venter på den nye boks. Kanon panel og med den nye boks et 100% 2014 spec UHD tv uden krum skærm :-)
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 21:02
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Jeg kan ihvertfald kun anbefale det. 

Jeg har F9005, og venter på den nye boks. Kanon panel og med den nye boks et 100% 2014 spec UHD tv uden krum skærm :-)

Helt enig. Købte også et 55 F9005 i Elgiganten sidste weekende - de har udvist god service og lavet prismatch i dag, selvom Wupti´s tilbud kun gælder i 24 timer - god service.

Har fundet One Connect Boxen til ca. 300 euro på www.idealo.de - så hvis den kan bruges til DK modeller anser jeg også F9005 som et særdels godt køb. 

4k, 2014 super smart TV platform, korrekte codecs, fremragende byggekvalitet som jeg ser som værende noget at det bedste jeg har set. Og som bedste bonus er den yderligere opgradérbar via One Connect princippet - genialt.
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 12:21
Jeg har mistet lidt troede på Samsung, selv med deres såkaldt One Connect boks.
TV begynder tilsyneladende at lide under samme problemer med Mobiltelefoner. Mit model 2012 opdateres åbenbart ikke mere, selvom Youtube (Smart TV) fejler voldsomt.
Så hvis Samsung seriøst mener, at vi nu skal til at døje med samme problemer (mangle opdateringer) af TV, som vi gør med eksempelvis mobiltelefoner. Så er jeg sgu stået af det race! 2 år er alt alt for hurtigt. For 2 år siden gav jeg 12.000 for det. I dag får jeg nada for det, og slet ikke, hvis det fejler og der ikke kommer flere opdateringer.

Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 12:23
@Kim Andersen: Du kan jo bare købe et extension kit hver 2. år, så har du et sprit nyt TV.

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 12:47
Du har delvist ret Jens.
Evolution kit er jo en hardware opgradering. Softwaren skal jo stadigvæk opdateres også Wink
Og stoppes software opdateringen, så er Evolution kit ret ligegyldigt!
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 12:50
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Du har delvist ret Jens.
Evolution kit er jo en hardware opgradering. Softwaren skal jo stadigvæk opdateres også Wink
Og stoppes software opdateringen, så er Evolution kit ret ligegyldigt!

Øh. Dit evolution kit er software + hardware, så Software update vil igen blive aktuelt.

som folk der har det skriver

Want a new TV without the cost? The evolution kit is the way forward! simple to install, runs through all the additional updates it requires on it'sown, finished within 20 minutes very, very simple.

Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 1368
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 13:04
Puha det er sku fristenden..

Hvorfor skal man bruge one connect boxen? er det kun til tv signal?
Til top

Besvar Besvar Side  123 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu