|
Er der en rengøringsekspert til stede? |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |||
Guld medlem
Bruger Oprettet: 15-April-2020 Status: Offline Point: 232 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-September-2023 kl. 16:36 |
||
Min efterlysning er måske lidt anderledes, men jeg prøver alligevel.
Jeg har noget blåt misfarvning i min toiletkumme jeg ikke ved hvad er og hvor kommer fra. Har du en idé til hvordan jeg fjerner det? |
|||
Beovision Avant 55"
OPPO BDP-103D Apple TV 4K 32GB (2nd Generation) Beolab 1 Beolab 4000 2 x Beolab 2 |
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er INGEN ekspert, men! En gang, jeg havde kommet noget toiletrens i, da glemte jeg, at jeg havde gjort det, og da var kummen blå indeni efter at have prøvet at børste det væk...
Kan det samme være sket for dig, (Som burde bruge toiletbørsten for at få det mørke i vandet, væk...) Eller, har der været sådan en duft-dims i kummen, som kan have lavet farven? Prøv evt. igen, med toiletrens, men så HUSK at børst det af efter et kvarters tid...Skal gøres nogle gange, så burde det blå forsvinde lidt efter lidt... Bare mit bud... Redigeret af mnielsen - 30-September-2023 kl. 16:44 |
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Beovision Avant 55"
OPPO BDP-103D Apple TV 4K 32GB (2nd Generation) Beolab 1 Beolab 4000 2 x Beolab 2 |
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan være kalkaflejringer som den blå farve binder i.
Prøv evt med tilsat klorin i noget tid, det tager farver.
|
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Beovision Avant 55"
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Hvis alt andet svigter, så virker en pimpsten/ skuresten som denne. Husk den skal være våd, ellers ridser den.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1401 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men bland IKKE klorin med syreholdig toiletrens (klorgas)!!!!!!!
|
|||
Mvh Jesper
|
|||
hoejfed
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2017 Sted: hjemme Status: Offline Point: 66 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
glem klorin, brug en af konens vat-rondeller dyppet i eddikkesyre og klask den på pletten og lad den sidde i 15 min, det er kalk du skal ha væk og der hjælper klorin ikke.
|
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Som jeg ser billedet, så ser det ud som om, at det er sådan ca. halvdelen af kummen, som er blevet blå. Altså, ikke bare en plet.
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Beovision Avant 55"
|||
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Beovision Avant 55"
|||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Lortearbejde!! Kom til at tænke på, at min kumme ser lidt blå ud over det hele - SLET ikke i nærheden af dit... Jeg har en overgang prøvet at dumpe de der toiletrense-dimser ned i udskylningsknappen, Det fungerer sådan, at man åbner knappen og kommer sådan en blå stang ned, og så lukker knappen igen. Ved hver udskylning, opløses stangen så, og der renses på den måde. Nok ikke det bedste at gøre. Det er lang tid siden, jeg sidst har gjort det. Har du også gjort således?
|
|||
|||
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |