|
|
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | |||
noreaga ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() Sendt: 22-Februar-2009 kl. 19:20 |
||
Side 4 - Nyt TV (Panasonic PX80) Side 6 - Nye standere (Soundstyle ST122), samt ophæng af TV. Side 7:
Så blev det min tur til at vise frem. Jeg vil ikke skrive så meget om hvorfor jeg har valgt de forskellige ting osv. (det kommer måske senere), men beskriver lige kort hvad jeg har af elektronik.
Højttalere
Elektronik
Ting i fremtiden
Sådan ser her ud p.t:
Sweetspot: Venstre fronthøjttaler:
Her uden frontstof:
Denon DVD + Centerhøjttaler:
Surroundreceiver og nedenunder en lille udvalgt samling af PS3 spil/CD'er/Blu-ray film: PS3, hvor der bliver brugt ufattelig meget tid på Fifa og blu-ray film :) Mac Mini. Bliver brugt til at surfe og som anlæg, da jeg har alt mit musik liggende på den. Venstre baghøjttaler: Højre baghøjttaler: Nærbillede af den ene baghøjttaler, som hænger på et Vogels ophæng: Redigeret af noreaga - 18-November-2009 kl. 13:00 |
|||
![]() |
|||
'DLG' ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
![]() |
||
Cool sted. |
|||
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
|||
![]() |
|||
noreaga ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
||
Tak skal du ha'. Er også ved at være meget godt tilfreds :) Tror jeg venter med at hænge det op indtil jeg har fået købt mig et nyt tv. Forslag modtages gerne - min. 40".
|
|||
![]() |
|||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
||
Fint hjemmebiograf du har ![]() |
|||
![]() |
|||
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
||
Hvad syntes du om kvaliteten på dine højtaler ? Overvejer nemli selv at købe dem. Godt nok med en Denon 1909 receiver |
|||
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det eneste sted den kan stå lige pt er oven på min receiver og det har jeg med vilje ikke gjort pga af lufthullerne i receiveren, men det kunne være jeg skulle forsøge det og så holde lidt ekstra øje med om den bliver for varm? God idé det med at hæve centeren, det ville nok gøre underværker hos mig. Hvor skaffer du den mængde kork? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg er meget tilfreds med dem indtil videre. Har kun ejet hele sættet i et par uger, så har stadig meget lytte til gode endnu. Men jeg er utrolig overrasket over den bund der alligevel er i Concept 2. Synes man får rigtig meget for pengene - du kan roligt købe dig et sæt :) |
|||
![]() |
|||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
||
Jeg ville ikke sætte op på din receiver,receiveren skal ha luft,kork kan du købe i lystfiskershop som her http://www.lwnn.dk/catalog/index.php?cPath=82_88,og jeg vil tro i hobbyshop
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Så har jeg ikke rigtig så mange muligheder mht at flytte den. Rigtig fedt setup du har, er vild med dit tv - er du tilfreds med det? Jeg overvejede også at købe en glasplade og placere den over tv'et med centeren på, er det en løsning som kan bruges? ellers smart med korken... |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg er meget tilfreds med mit px80 kan kun anbefales,hvis jeg var dig ville jeg købe et vægbeslag til dit tv,det koster ikke meget i Harald Nyborg og så flytte dit center op hvor tv'et stod,jeg synes at placeringen af centeren over tv'et virker lidt forkert,efter min mening skal center ikke være højere end dine fronthøjtaler |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja nu efter jeg har kikket på dit setup,kunne det måske godt lade sig gøre,at placere den over tv'et, som denne her http://www.tapeconnection.dk/search.aspx?sval=centerhøjttal er%20beslag&product_number=7325015 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nej, ved nærmere eftertanke holder det ikke hvis centeren skal over tv'et, den kommer alt for højt op og så ser det også dumt ud tror jeg. Har set på dette beslag fra harald nyborg - mon det passer til de fleste tv? http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8873&n=30 100 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |